BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Verkligen! Det segar sig fram xD min men slutade nyss och började testa med ägglossningsstickorna idag. Antagligen inte ägglossning för ens till helgen, men man ska ju börja några dagar tidigare med de digitala! Hoppas tiden går snabbt xD är du en sån som testar mycket gravidtest innan BIM? Jag tänker alltid att jag ska hålla mig men sen så testar jag alltid någon dag innan ändå xD mina två graviditeter har inte visat sig på stickan för ens dagen innan BIM eller BIM men man kan ju alltid hoppas xD
Med de andra barnen testade jag sjukt mycket. Nu första försöket testade jag dagen 2 dagar innan bim, men sen kom ju mensen dagen efter. Får se om jag blir crazy eller inte Haha Min mens tog slut i torsdags och har beräknad ÄL tis-ons nästa vecka.
Jag beställde massa graviditetstest idag. Jag är en riktig testoman och vet att jag kommer sitta och analysera graviditetstest redan innan bim haha.
Men alltså mina känslor kring detta är verkligen som en berg och dalbana. En önskan om graviditet och bebis tar upp nästan all min tankeverksamhet om dagarna. Jag längtar otroligt mycket. Samtidigt är jag rädd för jag har mina tidigare graviditeter mått fruktansvärt dåligt med hyperemesis gravidarum. Sen är det så smidigt i livet nu med våran familj. Större barn osv, min man är taggad och tänker att den kommer vara självklar när den väl kommer och det är väl så men jag tänker ?tänk om? hela tiden om allt. Men mest är jag orolig för att genomgå en till hyperemesis graviditet, även om det inte behöver vara så att jag får det. Jag har gjort en operation som gör att jag inte kan kräkas också. Hur ska det gå då?
Jag vill ha ett till barn jag velar inte men är samtidigt orolig och tänker lite för mycket.
Mina andra två graviditeter tog sig på första försöket så har inte haft så många chanser att testa mycket. Får se hur det blir om det tar några månader nu! Min mens slutade i fredags och jag har nog ÄL lördag kanske! Men då har du kort cykel?
Mina känslor är också väldigt mycket upp och ner. Våra barn är också stora nu, de ska fylla 9. Hur ska det gå att börja om, tänk om det blir komplikationer vid förlossning osv. Mina tjejer kom i v 30 pga livmodersavlossning. Ena tvillingen slutade andas och var livlös när de tog ut dem men de fick liv i henne igen.
Tänk om det händer något liknande igen? Men samtidigt har jag en stor önskan om att få vara med om en mer normal förlossning. Men det kan man ju inte veta hur det blir.. Ibland kan jag drömma mardrömmar om det. Samtidigt som jag längtar något så oerhört mycket.
Hej, hoppar in här, mf i augusti och nu MA (där vi såg hjärtslag men för litet foster i vecka 7+, och i 9+ var det tyvärr över). Fick cytotec i fredags och nu börjar blödningen avta, så hoppas på bim i maj, oklart när (om ÄL ens kommer..) dock. Har en treåring hemma, vilket gör missfallen liiiiite lättare att ta sig igenom <3
Håller tummarna för oss alla :)
Hej, hoppar in här, mf i augusti och nu MA (där vi såg hjärtslag men för litet foster i vecka 7+, och i 9+ var det tyvärr över). Fick cytotec i fredags och nu börjar blödningen avta, så hoppas på bim i maj, oklart när (om ÄL ens kommer..) dock. Har en treåring hemma, vilket gör missfallen liiiiite lättare att ta sig igenom <3
Håller tummarna för oss alla :)
Beklagar så mycket ert MA ?? Håller tummarna för oss alla denna gång! Jag testade med ägglossningsstickor efter mitt avbrytande i februari för att se att allt var igång igen! Har haft 2 mens sen dess (denna var den första normala) så hoppas på att det tar sig för oss båda snabbt igen ??