• Dumlan

BIM maj

Hej, hoppar in här, mf i augusti och nu MA (där vi såg hjärtslag men för litet foster i vecka 7+, och i 9+ var det tyvärr över). Fick cytotec i fredags och nu börjar blödningen avta, så hoppas på bim i maj, oklart när (om ÄL ens kommer..) dock. Har en treåring hemma, vilket gör missfallen liiiiite lättare att ta sig igenom <3

Håller tummarna för oss alla :)

• Dumlan
    JosHed skrev 2021-04-14 15:12:10 följande:

Beklagar så mycket ert MA ?? Håller tummarna för oss alla denna gång! Jag testade med ägglossningsstickor efter mitt avbrytande i februari för att se att allt var igång igen! Har haft 2 mens sen dess (denna var den första normala) så hoppas på att det tar sig för oss båda snabbt igen ??

Tack <3 Hoppas det går snabbt för oss igen!

Jag har inga stora förhoppningar, dottern tog 1år, MF i augusti 6 månader, och MA nu 6-7 månader.. puh. Känns ju som att tiden både står still och rusar när man är i barnagörandet X)
  • Dumlan

Beklagar så mycket ert MA ?? Håller tummarna för oss alla denna gång! Jag testade med ägglossningsstickor efter mitt avbrytande i februari för att se att allt var igång igen! Har haft 2 mens sen dess (denna var den första normala) så hoppas på att det tar sig för oss båda snabbt igen ??

Jag har inga stora förhoppningar, dottern tog 1år, MF i augusti 6 månader, och MA nu 6-7 månader.. puh. Känns ju som att tiden både står still och rusar när man är i barnagörandet X)
  • Dumlan

Svar på tråden BIM maj