BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Men du vet att du inte är gravid denna månad? Utan bara inväntar mensen? Segt! Hoppas tiden går snabbt för dig. Tycker den segaste tiden är mensen och sen typ veckan efter ägglossning xD Innan ägglossningen så har man ändå det att se fram emot och sen börjar det ju närma sig BIM. Men de tiderna är låååånga!
Ja jag vet att jag inte är gravid. Vi har vart försiktiga och kört med kondom fram tills nu ungefär, jag har mens och så nu.
Så nästa ägglossning blir första försöket:). Veckan efter ägglossning ja, gud vad lång den veckan är haha. Ser inte fram emot den. Men jag tycker ändå det är spännande sen när man kan börja testa sig, sitta och analysera testen och prova massa olika haha. Om vi här i denna gruppen blir gravida borde vi skaffa en liten privat grupp på fb där vi bara är 40-50 pers och kan följas åt.
Hade ju varit supermysigt! Kunna följas åt lite mer ordentligt än de här superstora grupperna på typ 1000 personer!
De lät ju som en jätteskojjig idé!
Låter som oss! Vi har skyddat oss med kondom och första försöket blir nästa ägglossning som blir någon gång i början av maj!
Hur lång är din cykel?
Någon mer som har ägglossning nu? Fick positivt på CB advanced digital (fast gubbe) idag så vi låg lite imorse och ska köra imorgon och söndag med - så hoppas vi någon simmare vill fastna!
Har haft mellan 24-26 dagars cykel innan i livet så brukar ha lite kortare än medel. Får se vad jag landar på denna gången (vet ju inte om det är regelbundet än!)
Hur lång cykel har ni andra?
Någon mer som har ägglossning nu? Fick positivt på CB advanced digital (fast gubbe) idag så vi låg lite imorse och ska köra imorgon och söndag med - så hoppas vi någon simmare vill fastna!
Har haft mellan 24-26 dagars cykel innan i livet så brukar ha lite kortare än medel. Får se vad jag landar på denna gången (vet ju inte om det är regelbundet än!)
Hur lång cykel har ni andra?
Börjar närma mig äl, 4 dagar till ungefär. Tänkte börja testa med stickor i morgon. Min cykel är 30-31 dagar.