BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Svar på frågan om vilken dag som är ÄL så har jag räknat att det varierat nu de senaste månaderna mellan dag 8-14 ungefär. Men inte använt ÄL-test så kan inte veta säkert. Inte väldigt oregelbundet men inte heller så att kroppen gör det superenkelt för en..!
Uppdaterar BIM nu när jag vet när mensen tog slut och ägglossningen var!
BIM-tråd
1/5 FruBjörk
1/5 JosHed
5/5 Stjärnhimmeln
7/5 Amandaannn, Jeannollåtta
8/5 MBL1712
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen, Elise96, Fjonkis
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
18/5 muffins88
19/5 Inorina
21/5 Secret A
Tack för alla svar om ÄL dag :) intressant att läsa
BIM-tråd
1/5 FruBjörk
1/5 JosHed
5/5 Stjärnhimmeln
8/5 MBL1712
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
18/5 muffins88
19/5 Inorina
21/5 Secret A
BIM-tråd
1/5 FruBjörk
1/5 JosHed
5/5 Stjärnhimmeln
8/5 MBL1712
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen, Elise96
12/5 Fjonkis
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
18/5 muffins88
19/5 Inorina
21/5 Secret A
BIM-tråd
1/5 FruBjörk
1/5 JosHed
5/5 Stjärnhimmeln
8/5 MBL1712
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
18/5 muffins88
19/5 Inorina
21/5 Secret A
Åh då e du nu inom en vecka för BIM. Hur gör du, testar du innan el avvaktar du till BIM eller t.o.m. efter?
Här kommer ytterligare ett svar på ÄL frågan.
Jag fick min spiral avlägsnad nyligen och har bara haft en cykel sedan dess (mensen kom tilbaka direkt som tur är). Vi försökte inte under den cykeln och har heller inte räknat ÄL. Inser att det nu är dags att jag lär känna min kropp och cykel och försöka räkna ut när jag har ÄL. Antingen genom att försöka tyda kroppens signaler eller med hjälp av test som jag inte riktigt vet om jag tycker är ett bra verktyg eller stressande...
Enligt min nyinförskaffade app ska min ÄL inträffa under morgondagen, men vad jag har förstått kan det ju diffa flera dagar hit eller dit. Satsar dock på chans till romans i morgon kväll
Här kommer ytterligare ett svar på ÄL frågan.
Jag fick min spiral avlägsnad nyligen och har bara haft en cykel sedan dess (mensen kom tilbaka direkt som tur är). Vi försökte inte under den cykeln och har heller inte räknat ÄL. Inser att det nu är dags att jag lär känna min kropp och cykel och försöka räkna ut när jag har ÄL. Antingen genom att försöka tyda kroppens signaler eller med hjälp av test som jag inte riktigt vet om jag tycker är ett bra verktyg eller stressande...
Enligt min nyinförskaffade app ska min ÄL inträffa under morgondagen, men vad jag har förstått kan det ju diffa flera dagar hit eller dit. Satsar dock på chans till romans i morgon kväll