Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Jag vet inte ens vad du vill, så lämnar dig hän nu.
Men återkom gärna om du har något sakligt om ämnet, så kan vi tex diskutera varför man särskiljer koranen och bibeln fast de har ett våld av liknande art.
Det finns inga muslimer som inte är bokstavstroende, hur svårt ska det vara att förstå? Sov alla under religionslektionerna eller? Koranen är Guds EXAKTA ord, ingen tolkning eller försök att förstå, Gud skrev boken genom att styra muhammed direkt. Antingen så är du bokstavstroende muslim eller så är du inte muslim.
Men återkom gärna om du har något sakligt om ämnet, så kan vi tex diskutera varför man särskiljer koranen och bibeln fast de har ett våld av liknande art.
Gott med den värme som sprider sig som motvikt till den hätska debatten. Metahyllningar av andras ömsesidiga hyllningar skulle FL tåla att se mer av.
Blir nästan lite religiös.