Inlägg från: Anonym (alma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (alma)

Jomshof

KostasSonawj skrev 2021-03-25 14:55:29 följande:
    Hur menar du att jag inte förstår vetenskaps- och/eller kunskapsteori? Hur uppvisar jag okunskap om detta i mitt inlägg? Jag är egentligen inte särskilt intresserad av att läsa om att vissa folkslag är genetiska betingade till kriminellt beteende eller ej, jag är mest intresserad av att nihka ska komma med belägg (eftersom att jag vet att hon inte kan det). Men som sagt, berätta gärna för mig hur jag på något sätt har "lite svårt med det kunskaps- och vetenskapsteoretiska". 
    Det är väl egentligen bara klyban som når upp till Padiracs gedigna akademiska kunskaper. 
  • Anonym (alma)
    nihka skrev 2021-03-25 18:10:21 följande:
    Hade du fler fullständigt irrelevanta tankar om personerna här när argumenten och syret tar slut?
    Dog inte du av skratt?
  • Anonym (alma)
    Padirac skrev 2021-03-25 18:03:41 följande:
    Ingen slår Lark i fråga om gedigna akademiska kunskaper.
    Jag tycker nog att du och klyban är de starkast lysande stjärnorna. Jämna i allt och dessutom med stor respekt för varandras sylvassa intellekt. Det är så fint att se!
  • Anonym (alma)
    Padirac skrev 2021-03-25 18:21:52 följande:
    Du gör Lark orättvisa med tanke på utblíldning, studier och frågestunder med professorer
    Det tror jag knappast. Han har säkert förståelse för att alla, inte heller han, kan nå upp till den unikt höga nivå av saklighet och kunskap som du och klyban håller. 

Det här är ju dessutom direkt vackert uttryckt om dig:

"Jag sett en hel del inlägg av Padirac i detta ämnet nu och för inse att han är den som håller högst kunskap av alla i tråden i kunskaper. Och det som är lite komiskt är att flera av dom är enkla att ta reda på själv."

Fint!
  • Anonym (alma)
    Padirac skrev 2021-03-25 18:35:09 följande:
    Så du menar att Larks svartvita påståenden inte är sakliga och saknar en hög nivå av kunskap?

Finns det några speciella av dessa svartvita påståenden du vill lyfta fram som osakliga och med låg nivå?  

Lista gärna dessa påståenden och resonemang så att dessa kan debatteras mer.
    Jag menar det jag skriver och det är att Lark eller precis vem som helst kan vara hur sakliga och på en så hög nivå det bara går och ändå inte ens vara i närheten av klyban och dig. Det är bara så fint att se! 
  • Anonym (alma)
    Padirac skrev 2021-03-25 18:52:48 följande:
    Tänk att du nu också hör till de som hyllar andra istället för att hata. Det är så fint att se!
    Jag är den första att applådera när jag ser prov på enastående storslagenhet, vilket verkligen är fallet med klyban och dig. Mäktigt!
  • Anonym (alma)
    Padirac skrev 2021-03-25 19:01:58 följande:
    all världens kunskap oxh storlslagenhet slår inte den enorma värme du delar med dig av
    Finns ingen anledning för snillen som klyban och du själv att vara blygsamma. Jag tycker tvärtom att ni ska briljera som ni alltid annars gör i varje tråd ni deltar i!
  • Anonym (alma)
    klyban skrev 2021-03-25 19:25:53 följande:
    Du kan alltid briljera tillbaka med saklighet, så blir det en intressant diskussion också.
    Till detta äger jag ingen kompetens, jag är som jag skrev i avsaknad av högst kunskap av alla i tråden i kunskaper. Jag njuter dock av att se på! Kanske kan jag vad det lider uppnå något slags autodidakt tillägnat lägre kunskapsläge i kunskaper! 

Tänk den som finge ta en slurk av denna brygd av akademisk briljans som du och Padirac tillsammans utgör!
  • Anonym (alma)
    klyban skrev 2021-03-25 19:44:25 följande:

Jag vet inte ens vad du vill, så lämnar dig hän nu.
    Men återkom gärna om du har något sakligt om ämnet, så kan vi tex diskutera varför man särskiljer koranen och bibeln fast de har ett våld av liknande art.

Du och Padirac lämnar mig hänförd! 
Svar på tråden Jomshof