• Lark

Jomshof

"Islam är en avskyvärd religion".

Vad tycker ni om uttalandet.
    Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.

Vad säger ni?

• Svar på tråden Jomshof
  • Anonym (alma)
    Padirac skrev 2021-03-25 18:21:52 följande:
    Du gör Lark orättvisa med tanke på utblíldning, studier och frågestunder med professorer
    Det tror jag knappast. Han har säkert förståelse för att alla, inte heller han, kan nå upp till den unikt höga nivå av saklighet och kunskap som du och klyban håller. 

Det här är ju dessutom direkt vackert uttryckt om dig:

"Jag sett en hel del inlägg av Padirac i detta ämnet nu och för inse att han är den som håller högst kunskap av alla i tråden i kunskaper. Och det som är lite komiskt är att flera av dom är enkla att ta reda på själv."

Fint!
  • Padirac
    Anonym (alma) skrev 2021-03-25 18:27:57 följande:
    Det tror jag knappast. Han har säkert förståelse för att alla, inte heller han, kan nå upp till den unikt höga nivå av saklighet och kunskap som du och klyban håller. 

Det här är ju dessutom direkt vackert uttryckt om dig:

"Jag sett en hel del inlägg av Padirac i detta ämnet nu och för inse att han är den som håller högst kunskap av alla i tråden i kunskaper. Och det som är lite komiskt är att flera av dom är enkla att ta reda på själv."

Fint!
    Så du menar att Larks svartvita påståenden inte är sakliga och saknar en hög nivå av kunskap?

Finns det några speciella av dessa svartvita påståenden du vill lyfta fram som osakliga och med låg nivå?  

Lista gärna dessa påståenden och resonemang så att dessa kan debatteras mer.
  • Anonym (alma)
    Padirac skrev 2021-03-25 18:35:09 följande:
    Så du menar att Larks svartvita påståenden inte är sakliga och saknar en hög nivå av kunskap?

Finns det några speciella av dessa svartvita påståenden du vill lyfta fram som osakliga och med låg nivå?  

Lista gärna dessa påståenden och resonemang så att dessa kan debatteras mer.
    Jag menar det jag skriver och det är att Lark eller precis vem som helst kan vara hur sakliga och på en så hög nivå det bara går och ändå inte ens vara i närheten av klyban och dig. Det är bara så fint att se! 
  • nihka
    KostasSonawj skrev 2021-03-25 10:57:20 följande:
    Du är förvirrad, jag bad dig om en källa på att det inte finns en kriminell gen. Jag begär inte källa på att vissa tror det, det är jag medveten om. Källa på att det inte finns någonting i genetiken som kan styra en person mot kriminellt beteende? Den skulle jag vilja se och läsa, jag är som sagt nyfiken.
    Nej, det gjorde du inte. Du bad om en källa till mitt påstående. Jag påstod:
    1. Rasister och främlingsfientliga hävdar bl a gener som orsak för kriminalitet
    2. Någon "kriminell gen" har man naturligtvis inte kunnat hitta men det finns säkert någon hatare därute som letar.

Du får lära dig att det inte är andras ansvar att reda ut din förvirring. Hade du bett lite mer snällt hade jag övervägt att hjälpa dig i rätt riktning, men som man ropar får man svar i skogen.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Padirac
    Anonym (alma) skrev 2021-03-25 18:44:52 följande:
    Jag menar det jag skriver och det är att Lark eller precis vem som helst kan vara hur sakliga och på en så hög nivå det bara går och ändå inte ens vara i närheten av klyban och dig. Det är bara så fint att se! 
    Tänk att du nu också hör till de som hyllar andra istället för att hata. Det är så fint att se!
  • Anonym (alma)
    Padirac skrev 2021-03-25 18:52:48 följande:
    Tänk att du nu också hör till de som hyllar andra istället för att hata. Det är så fint att se!
    Jag är den första att applådera när jag ser prov på enastående storslagenhet, vilket verkligen är fallet med klyban och dig. Mäktigt!
  • Padirac
    Anonym (alma) skrev 2021-03-25 18:59:58 följande:
    Jag är den första att applådera när jag ser prov på enastående storslagenhet, vilket verkligen är fallet med klyban och dig. Mäktigt!
    all världens kunskap oxh storlslagenhet slår inte den enorma värme du delar med dig av
  • nihka
    KillBill skrev 2021-03-25 08:35:37 följande:

twitter.com/i/status/1374983645224648709

Denna lilla film säger det mesta

Ja! Helt underbart!

Jomshof: "Att vi (SD) skulle se Ungern och Polen som föredömsländer, det är ju inte ens sant.

JärnrörsEkeroth (i riksdagen): "Jag vill rikta ett tack till den främsta statsledaren i världen just nu. Ärade minister Viktor Orban stort tack för att du står upp för Europa".

I rest my case milord
  • nihka
    Anonym (alma) skrev 2021-03-25 18:14:11 följande:
    Dog inte du av skratt?
    Jo, precis som någon vill klättra upp i någons palmträd och greppa efter kvistar och att en kung sitter fast i någons hår i Bibeln 
  • Anonym (alma)
    Padirac skrev 2021-03-25 19:01:58 följande:
    all världens kunskap oxh storlslagenhet slår inte den enorma värme du delar med dig av
    Finns ingen anledning för snillen som klyban och du själv att vara blygsamma. Jag tycker tvärtom att ni ska briljera som ni alltid annars gör i varje tråd ni deltar i!
Svar på tråden Jomshof