Grustradgarden skrev 2020-08-28 08:37:54 följande:
Haha, jaaa men embryologen kände sig så osäker och läkaren pekade inte riktigt åt mig så det kändes som luft bara. Ja, jag vill ju tro på detta men vågar inte hoppas ännu. Börjat lyssna på Ruvarpodden och det känns ju så skönt att fler är eller har varit med om samma.
Hur många försök har ni gjort? Kanske redan frågat det, men jag blandar ihop alla användarnamn. :) förlåt i så fall!
Åå, hoppas att kliniken ändå har rätt. Jag är så dålig på det här med tider och så, men kan det inte vara så att ägget behöver ?ta sig en bit? innan det lossar? :) jag känner också min äl väldigt tydligt. Ska du på fet idag?
Det är säkert i sin ordning. Håller med, poddar är toppen! :)
Vi gjorde vårt första äggplock på SU i våras. Fick två blastocyster till frysen. Fick tillbaka en i juni som inte blev något och ska få tillbaka nästa i veckan som kommer. Hoppas så att den ska klara upptining.
Blir så himla nervös bara. Funderar på om jag borde ringa och fråga dem. Vore så himla tråkigt om det är superviktigt att återföringen blir på exakt rätt dag och sen hade jag ägglossning för tidigt.