AndraSladdis skrev 2021-08-29 13:22:06 följande:
Jag vet inte om ni minns mig, vi tre gjorde vår första IVF ungefär samtidigt. Jag går också hos Olga nu, men inte babygaranti utan enstaka försök. Efter att fått dålig befruktning i min IVF I Sverige (endast en befruktad, vilket gick till vecka 17 men fick avsluta pga trisomi 18), så fick vi 10 blastocyster hos Olga varav 4 var kromosomalt normala med PGT-A. Dessvärre fick jag MA i v11 på den första insatta blaston trots rätt kromosomer. Väntar på en hysteroskopi just nu för att ta bort rester.
Så ja, det kan gå bättre hos Olga och har man babygaranti så tar det bort en del stress. Är dyrt dock och kostnaden för eventuell PGT-A ingår inte.
hejsan, jag minns dig i alla fall väldigt väl. men så ledsen jag blir för din skull med både sen abort och MA

usch så fruktansvärt och jag hoppas du och din partner hittar styrkan att fortsätta försöka. Låter ju väldigt bra om ni har 3 blastisar i frysen.
jag har förstått att Olga gör väldigt grundliga undersökningar och de verkar vara ledande även på äggdonation.
Jag går på min Tjeckiska klinik denna gången efter 2 misslyckade IVF i våras i Schweiz (där vi bor), men om inte det lyckas nu får jag kanske också kika mer på Olga, så det är intressant att höra om andras upplevelser där. Stor kram till dig.