Jag håller fortfarande inte med.. Ta bort ordet våldtäckt. I dess orginella betydelse hör man på namnet att det används våld för att nån ska få sex eller våld emot någons vilja för sex. "Oaktsam våldtäckt" kan ni byta ut mot ordet: Otänksam.
Hon sa kanske att han skulle ta henne och välkommna med öppna ben. Sen om nu hon är tvingad är det sorgligt, men hon kanske kan springa ut till polisen eller byta yrke ändå. Jag vet inte hennes situation nu dock, men våldtäckt är det inte. Jag fick också meddelande av någon som missförstått detta, och skrev att Paolo Roberto våldtagit någon. Denne hade hört fel, eller uppfattat fel, så rykten kan spridas fel med!
Byt ut orden oaktsam våldtäckt emot enbart oaktsam, eller otänksam. Om nån har sex med en tjej och inte vet att hon blir tvingad har denne ej våldtagit någon! Det är dom som förtrycker kvinnans fria val som våldtar hennes frihet då. Inte den som har sex och som är ovetandes.
Jag hade gärna hört hennes historia då jag inte litar på allt som skrivs om andra såhär.
Jag tycker fortfarande prostitution självklart ska vara lagligt om ingen tvingas och det är dennes val. Självklart! Om dom har bra jobb förhållanden så.
Sverige borde ta efter danmark och tyskland mera tycker jag.