• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (Pär)
    Anonym (Moa) skrev 2020-05-18 20:29:27 följande:
    Så har jag också uppfattat Pär's inlägg.

Han har också antytt att P. R. blivit dömd för misshandel jag har efterfrågat om när det var? Men natruligtvis inte fått något svar...
    Han har blivit dömd för våldsamheter. Frågor på det? Försöker du förminska Paolo som våldsverkare?

Har du träffat någon som blivit misshandlad av Paolo?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Pär) skrev 2020-05-18 21:13:19 följande:
    Är det inte uppenbart att både feminister och icke feminister köpt produkterna som han gör reklam för? Eller tror du på fullt allvar att det enbart är icke feminister som köper?
    Varför tror du feminister -som är de enda du riktat in dig på -köper produkter från en uttalad militant anti-feminist?
    Förklara logiken är du snäll, för jag följer inte med i dina tankehopp.
  • Anonym (Pär)
    Anonym (Peter) skrev 2020-05-18 21:19:32 följande:
    Varför tror du feminister -som är de enda du riktat in dig på -köper produkter från en uttalad militant anti-feminist?
    Förklara logiken är du snäll, för jag följer inte med i dina tankehopp.
    Tro mig, jag undrar också.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Pär) skrev 2020-05-18 21:29:04 följande:
    Tro mig, jag undrar också.
    Illa när du inte kan reda ut dina egna tankar.
    Du kanske ska dra dem för dig själv en gång innan du skriver spaltmeter av dravel nästa gång?
  • Anonym (Pär)
    Anonym (Peter) skrev 2020-05-18 21:30:16 följande:
    Illa när du inte kan reda ut dina egna tankar.
    Du kanske ska dra dem för dig själv en gång innan du skriver spaltmeter av dravel nästa gång?
    Om du sköter dina tankar så sköter jag mina. Ok?

Jag har ingen aning om hur man som feminist (eller som vanlig människa) kan köpa produkter som en våldverkare gör reklam för. För mig är det obegripligt. Varför tror du att folk sett upp till Paolo? För att han är bra på att slåss?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Pär) skrev 2020-05-18 21:35:46 följande:
    Om du sköter dina tankar så sköter jag mina. Ok?

Jag har ingen aning om hur man som feminist (eller som vanlig människa) kan köpa produkter som en våldverkare gör reklam för. För mig är det obegripligt. Varför tror du att folk sett upp till Paolo? För att han är bra på att slåss?
    Det är du som påstår att feminister stöttar PR. Vad får du dessa förvirrade tankar från?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Pär) skrev 2020-05-18 21:35:46 följande:
    Varför tror du att folk sett upp till Paolo? För att han är bra på att slåss?
    Vad är din teori här?
  • Anonym (Pär)
    Anonym (Peter) skrev 2020-05-18 21:38:21 följande:
    Vad är din teori här?
    Ingen alls
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Pär) skrev 2020-05-18 21:41:07 följande:
    Ingen alls
    Trist.
  • Anonym (Signatur)
    Anonym (svenska blodet kan det också vara...) skrev 2020-05-18 14:48:33 följande:

Det är som sagt bevisat att det inte går, så fort du gör dessa kvinnor till kriminella så hamnar de i en ännu mer utsatt situation än vad de är idag. Det finns massor av forskning på ämnet. Så nej det är aldrig en lösning.

Om prostitutionen varit kriminellt skulle polisen kunnat gå in direkt och befriat de stackars traffickingoffren så att de inte behövde utsättas för fler våldtäkter. Nu står polisen istället utanför dörren och tjuvlyssnar medan 40 män våldtar det stackars traffickingoffret.

Lagen är ett misslyckande. Förbjud prostitutionen och inför en lösdriverilag så att det går utvisa traffickingoffren innan de blir våldtagna av ännu fler torskar.
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp