Paolo Roberto arresterad för sexköp
-
-
-
Om feministerna (män och kvinnor) vägrat köpa Paolos produkter så hade han inte haft så mycket tv-tid.
Detta är ju precis vad som händer när man belönar dåligt beteende. Sverige måste vara världsmästare i att dalta med våldsverkare.
Ja Media. Polisen har sagt att kvinnan mår mycket dåligt av razzian och inte vill bli av med sin försörjning (sina kunder). Hon är inte nån som kidnappats i Moldavien och hålls fastkedjad. Hon är absolut inte 13 år heller för då hade Roberto åtalats för våldtäkt mot barn.
Jag hittar bara varianter på detta, och det tolkar jag inte likadant som du:
www.aftonbladet.se/nyheter/a/vQqq8l/polisen-kvinnan-som-paolo-roberto-kopte-sex-av-mar-valdigt-daligt
Var och en kan naturligtvis tro vad denne vill, men det vore totalt osannolikt då det till stor del är kvinnan i ett förhållande som styr inköpen.
Men håll med om att feminister i allmänhet är väldigt glada i att tilldela skulden till vanliga skötsamma män.
Man brukar storhandla/veckohandla tillsammans. Tror du att mannen då är förbjuden att lägga varor i vagnen?
Ja, jag vet inte vad som hände. Jag skulle svara Anonym (Pär) nr 572.
Det var inte ditt stavfel jag avsåg utan det faktum att du nedvärderade, och fortsätter, att nedvärdera en kvinna baserat på att hon gör ett annat val och har ett annat synsätt än vad du har.
"Självbedrägeri" och "låta sig luras" är ju bara något som uppstått i din hjärna baserat på dina känslor, fördomar och värderingar.Jag har inte träffat din bekant, antar jag, så hur ska jag kunna veta om hon är en förebild och inspiration?