Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Också redan i april:
www.svt.se/nyheter/vetenskap/forskare-ifragasatter-om-corona-ar-en-droppsmitta
Va!! De kom ju med flyg från alperna och Tegnell stod ju inte där och stoppade dem, ingen strategi och med berått mod har Tegnell och regeringen mördat gamlingar i en massaker Det är Tegnells fel - det hör man på sättet han uttrycker sig - och så är det Löfvens fel för att han är ... ehh .. Löfven
Säger du mot mig så är det förtryck och censur
Vet inte om du missat, men smittspridningen världen över är på många ställen helt okontrollerad.
Jag börjar se detta som ett virus vi inte kan ducka, och då är det tyvärr en del som inte klarar det.
Normala år är det massor som dör i influenser och virus, just för de är för gamla och inte klarar dom längre, detta med vaccin.
Men man måste lyfta blicken ifrån backen för klara av att se detta.
Ja, det krävs ju att man tänker efter hur det sen ser ut efteråt, på ett virus som nu sprids okontrollerat i många länder, dock inte Sverige som har en mer jämn spridning och enligt den strategi man berättat om varje PK jag sett.
Ja, jag får sänka blicken och kompartmentalisera om jag ska klara av se den begränsande syn du har.
Men har inget intresset av tillfälliga och kortsiktiga politiska poänger, frågan är bra större än så.