Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Vet inte om du missat, men smittspridningen världen över är på många ställen helt okontrollerad.
Jag börjar se detta som ett virus vi inte kan ducka, och då är det tyvärr en del som inte klarar det.
Normala år är det massor som dör i influenser och virus, just för de är för gamla och inte klarar dom längre, detta med vaccin.
Men man måste lyfta blicken ifrån backen för klara av att se detta.
Du verkar inte förstå hur myndigheter och samhället fungerar och efter jag läst detta inlägg.
Fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för nå konsensus är min inställning, men skoj att du försökte drivla bort det med fabuleringar om mig.
Jag har massor av kritik, och IVO tagit upp mycket av detta.
Du verkar inte förstå hur myndigheter och samhället fungerar och efter jag läst detta inlägg.
Fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för nå konsensus är min inställning, men skoj att du försökte drivla bort det med fabuleringar om mig.
Jag har massor av kritik, och IVO tagit upp mycket av detta.
I detta inlägg ska jag bara säga ett ord:
Luftburen.