Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Nu säger du igen att dödstalen är inte viktiga, inget jag säger.
Det är upp till vem som helst om man vill bli inkluderad i VI, trodde det var självförklarande dock inte för dig.
Verkar som du missat att det finns restriktioner som följs, dock inte på vart enda plats, och det tolkar du som ingen följer restriktionerna.
Jag gör och jobbar också.
www.folkhalsomyndigheten.se/publicerat-materi...
PUBLICERAD: 30 MARS 2020UPPDATERAD: 1 JULI 2020FOLKHÄLSOMYNDIGHETEN
"..... Särskilt stor försiktighet bör iakttas vid arbetsmoment där risk finns för spridning från luftvägar i samband med aerosolgenererande moment."
Eller menar du ngt annat med 'luftburen'
Ja, skulle sprida ut sig som en droppe vattenfärg på ett blött papper.
Drnail förstår inte skillnaden mellan luftburet och droppsmitta, och tror det är samma och tror semantik gör så h*n får rätt.
Ingen semantik i världen kan ändra att det är gigantiskt skillnad på droppsmittor och luftburna.
Dock är det bra man ställer frågan och reder ut begreppen för detta virus, så vi vet mer.
Det roliga är att vi två följer alltid fakta och inte fantasier.
Till att börja med: T-celler är bra. Go T-celler woo! Jag är team T-celler.
Men. Det VERKAR (mer info kommer) som att de inte bidrar till det vi kallar "flockimmunitet". Med "flockimmunitet" menas att de som inte är immuna skyddas.
Teorin är att det som T-celler skyddar mot är återsmittning och inget annat, och att antikroppar är fortf. det enda sättet att uppnå flockimmunitet.