Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Jag har noterat att det ibland brister i språkförståelse, men jag kan inte erinra mig att jag påstått att du är SD-anhängare eller något annat av det du radar upp.
Vad jag har gjort är att jag vid flera tillfällen påpekat gemensamma drag mellan högerpopulism och kritik av Sveriges strategi, förstår man inte den distinktionen kanske man ska syssla med egna språkövningar till morgonkaffet och förkovra sig i stället för ge uttryck för hur kränkt man blir.
Men visst - jag tycker att en stor del av kritiken i den här tråden är lika okunnig och ogenomtänkt som snarstucken, men det innebär inte att jag anser att all kritik i den här tråden är detta.
Även vad som kännetecknar de är att de kompartmentaliserar allt, och sen hittar dom en poäng så inbillar de sig att de har rätt i allt de sagt någonsin.
Men detta med flockimmunitet är galet om COVID-19 och efter alla dessa upprepningar var vår strategi är.
Och sen säger dom att Tegnell & co är enkla förstå, verkar inte så och med tanke på man får fel på den varje gång.