BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Känner mig lite Depp idag! För någon dag sedan sa min bästa vän till mig att jag såg trött och energilös ut och att man måste vara pigg i kroppen för att bli gravid.
Jaha tänkte jag, då blir jag inte gravid denna månaden heller :( och sen grät jag hela kvällen. Haha lite överreaktion kanske. Men man vill ju så gärna bli gravid!
Idag på ÄL+6 tog jag ett ägglossningstest i brist på annat, totalnegativt. Har även noll graviditetssymptom :(
Känner mig lite Depp idag! För någon dag sedan sa min bästa vän till mig att jag såg trött och energilös ut och att man måste vara pigg i kroppen för att bli gravid.
Jaha tänkte jag, då blir jag inte gravid denna månaden heller :( och sen grät jag hela kvällen. Haha lite överreaktion kanske. Men man vill ju så gärna bli gravid!
Idag på ÄL+6 tog jag ett ägglossningstest i brist på annat, totalnegativt. Har även noll graviditetssymptom :(
BIM torsdag 9/1 - håll tummarna för att 2020 är vårt år då 2019 inte gav någon bebis ????
Ni som är på ÄL + 6 och uppåt, har ni några symtom eller känningar?
Någon som ser nåt?
Ursäkta mig men vilken idiotisk kommentar! Det finns inget belägg för vad din vän sa, iallafall inte på det sättet. Osmakligt oavsett.
Och om du är på ÄL+6 så har HCGt i kroppen inte utvecklats nånting alls, så att få utslag nu är ju såå ovanligt! Hoppet finns tills mensen kommer <3
Inte meningen att gilla inlägget.
Som ovanstående säger, väldigt dum kommentar.
Jag har varit trött i 3 månaders tid och de e jag alltid på hösten / vintern. Nu har jag svaga positiva streck och är äl +11. Så de har inget med de o göra jag har inga symptom med än lite att de spänner i nedre magen. Men de kom igår så du har tid kvar om du bara e på äl+6. Tappa inte hoppet :)