BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Tog ett test idag som ser helnegativt ut. Har bim på tisdag. Är det kört då? Äl+9 idag. Tog ut min spiral den 6 december och NC hittade äl den 25e. Haft molvärk sen Äl och nu ömma bröst..
D här e MINST sagt skumt! Testade neg me gravtest 23/12Fick mens 25/12, startade lindrigt till att öka 26e o då blöder jag rejält (som jag brukar vid mens) + 3e samt 4e dagen. Sen lindrig igen så jag bara behöver trosskydd. E på dag 10 nu. Köpte hem ÄL stickor från tradera för att se om jag ens fått tbx ÄL efter förlossningen. Testade ikväll vid18 tiden bara för att se hur de funkar o då fick jag fullt utslag. Skrev i en annan tråd för att kolla om ngn hade erfarenheter av dessa men fick till svar att jag kanske e gravid trots min mens. Jag tänkte "hmm... Aldrig hört ngn som har haft sån kraftig blödning under sin grav... inte ens lönt att testa." Men jag kunde inte lägga d åt sidan utan tog en Tento teststicka o testade... visst f*n va d positivt. Antar att man får vänta några dagar o se om d håller sig kvar eller om man fått ett missfall. Ngn som varit me om liknande?
En lite annorlunda fråga... gör ni något speciellt mellan ÄL och BIM? Typ äter cleant, undviker något etc?
Men wow vad roligt om det är så!! :D vilken vändning isf. Fasen man vet verkligen aldrig känns det som! Hoppas att det håller i sig!! Grattis!
Jag e MINST sagt förvirrad. Blöder som om jag hade mens. Rikligt så jag behöver tampong + binda i 3 dagar. Nu skilde d sig sen att jag enbart behövde använda trosskydd resterande dagar. 10 dagar mens o pos på gravtest.... whaaaat lixom. Nåja.antar att jag får vänta några dagar o se om d håller i sig annars e d ett missfall.
Ja shit förstår att du är chockad! Inte hade man väntat sig det efter en "mens" liksom. Men så roligt om det håller sig! Kroppen är verkligen lurig alltså. Du får hålla oss uppdaterade!
Hoppar in här jag med! Försök nr 1 på första barnet för mig, 3e för min sambo. ÄL idag och BIM 15/1.
2/1 - juliaslife
3/1 - Planerarbarn19
4/1 - boshab, Fnissnet, BonusCamilla, Linjana
5/1- saran92
7/1- scrootie, Hoppas96
8/1 - SofiaSamuelson89, Nixtie
9/1- Barbrastreisand
10/1 - Nataliaaa91, Jsv17
11/1 - MW90
12/1 - Mevi1315
13/1- Lyra78
14/1 - Önskarbebis2020, Etaj, elviramaria
15/1 - Queenofspades
16/1 - JeSuisMoi, sofieelises
17/1 - Planerarsyskon2020
18/1 Snarttrettiochtrevar89
19/1 - LittleBiscuit2020, myownworstenemy
22/1 Höstlöv123
23/1 rmj
25/1 - Nicci, Erla91
26/1 EllaLo
27/1 - Link92, Beeeckisen93
29/1 Loea
31/1 Supertrio
D här e MINST sagt skumt! Testade neg me gravtest 23/12Fick mens 25/12, startade lindrigt till att öka 26e o då blöder jag rejält (som jag brukar vid mens) + 3e samt 4e dagen. Sen lindrig igen så jag bara behöver trosskydd. E på dag 10 nu. Köpte hem ÄL stickor från tradera för att se om jag ens fått tbx ÄL efter förlossningen. Testade ikväll vid18 tiden bara för att se hur de funkar o då fick jag fullt utslag. Skrev i en annan tråd för att kolla om ngn hade erfarenheter av dessa men fick till svar att jag kanske e gravid trots min mens. Jag tänkte "hmm... Aldrig hört ngn som har haft sån kraftig blödning under sin grav... inte ens lönt att testa." Men jag kunde inte lägga d åt sidan utan tog en Tento teststicka o testade... visst f*n va d positivt. Antar att man får vänta några dagar o se om d håller sig kvar eller om man fått ett missfall. Ngn som varit me om liknande?
Det hände mig också vilket visade sig vara utomkvedshavandeskap.. Mitt råd är att ringa gynakuten och få en tid så fort som möjligt för att kolla upp det. Jag hoppas inte de är så för din del <3 håller tummarna
Hur märker man sånt?