BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Tog ett testa tidigt imorse, det har nog varit spökstreck på tidigare tester.. får vänta in några dagar och se om mensen dyker upp. Tempen har sjunkit liite men är fortfarande över coverline.
Tog ett testa tidigt imorse, det har nog varit spökstreck på tidigare tester.. får vänta in några dagar och se om mensen dyker upp. Tempen har sjunkit liite men är fortfarande över coverline.
Dagens på bim-4. Sovit såå oroligt inatt, dels rädsla för nytt missfall och sen konstiga drömmar..
Jag tycker mig ändå ana nån jättesvag skugga, men det borde kanske vara starkare då om det är tidigt..
Okej, så olika de säger... Jag skulle vänta minst 2 mens, och läkaren som opererade mig var starkt kritisk mot att jag och sambon hade haft avbrutet samlag. Berättade det för henne när hon ringde upp efter några veckor. Jag har inte fått min mens än, men verkar inte ha ägglossning normalt sett så den lär väl dröja... Förstår att du är nervös! Håller tummarna för dig nu också! Hoppas du är ledig imorgon så du kan dega i soffan om du blir vaken länge ;) Hoppas på positiva nyheter! Är lika livrädd som du vad gäller nytt X. Skulle jag bli gravid igen kommer jag följa upp med blodprov och sen tidigt vul. Lycka till nu!
Någon annan här med kort lutealfas, när testar ni i så fall? Ser folk här som börjar testa upp mot en vecka innan Bim, men för mig skulle det innebära typ äl +3...
Så hur gör ni?
Okej va konstigt att de e olika.
Jag testade negativt nu på morgonen, med cb digitala. Så det är nog kört denna gång. Nu väntar jag på mensen i stället. Kan säkert vara så att jag har ont för kroppen förbereder sig för den också
Okek! Tack:) BIM för mig är 12 januari!
Någon annan här med kort lutealfas, när testar ni i så fall? Ser folk här som börjar testa upp mot en vecka innan Bim, men för mig skulle det innebära typ äl +3...
Så hur gör ni?