BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Äl+9. Ser ni något?
Ja precis det ska ju vara färgat och det är inte mitt, däremot brukar teststrexket inte lysa igenom på de testerna, och igår var det helt blankt. Men kan ju också vara supersvaga färgrester typ. Hoppas dock på väldigt tidigt plus haha, har molvärk nu faktiskt så hoppas att det inte bara är pms. Det test jag tagit är ett tidigt!
Ja ditt liknar ju mitt! Ser något svagt där också :) men som du säger, så svårt att få på bild, men är det något blir det ju starkare snart!
Det låter bra! Du får försöka underhålla dig i veckan haha :)
Jag lade in mitt test längre upp i tråden imorse! Själv tycker jag mig ana något svagt men kan vara spök också. Provar imorgon igen :)
Äl+9. Ser ni något?
Där kom min mens lite tidigt.. flyttar BIM efter min apps uträkningar.
2/1 - juliaslife
3/1 - Planerarbarn19
4/1 - boshab, Fnissnet, BonusCamilla
5/1- saran92
7/1- scrootie, Hoppas96
8/1 - SofiaSamuelson89, Nixtie
9/1- Barbrastreisand
10/1 - Nataliaaa91, Jsv17
11/1 - MW90
12/1 - Mevi1315
14/1 - Önskarbebis2020, Etaj, elviramaria
16/1 - JeSuisMoi
17/1 - Planerarsyskon2020
19/1 - LittleBiscuit2020, myownworstenemy
20/1 sofieelises
22/1 Höstlöv123
23/1 rmj
25/1 - Nicci, Erla91
26/1 EllaLo
27/1 - Link92, Beeeckisen93
29/1 Loea
31/1 Supertrio
BIM 12 januari för mig. Ägglossningstesten gav utslag 28 och 29 dec. Pippade 26 och 28 dec. Har verkligen haft starka symptom av ägglossningen. Molvärk, ont i bröstvårtorna. Har fortfarande samma symptom är idag BIM -10 dagar.. Hoppas fröet har satt sig.
Blev knasigt med dubbla inlägg. Man kan alltid hoppas:) Mitt var ej ett testa tidigt, sa till mig själv att jag ska vänta in bim men vem försökte jag lura haha! Håller tummarna för oss alla i denna tråd !
Kul, vi har samma bim och ÄL samtidigt
Hahahaha vi låg också 26:e och 28:e... har dock inga ömma bröst men varit illamående och ont/öm i ryggen. Vet dock att det bara är pga hormoner och ingen graviditet får vackert vänta in bim
Oj men är det inte tidigt så är det ju häftigt att det visar redan nu! För du har den 9e? Håller tummarna för dig!