• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Önskarbebis2020
    Miu1234 skrev 2020-01-02 20:11:47 följande:

Vi har också samma ÄL och BIM!

Men vad kul!

Har du några känningar i kroppen? Har ni försökt länge?
  • Mikkans
    Stoltmoster skrev 2020-01-02 22:22:13 följande:

Jag fick ett x den 20e november, jag var redan i vecka 7 när jag fick veta. Hade ingen aning om att jag var gravid. Fick operera bort min högra äggledare..

Jag hade äl på julafton, starkt utslag på tester. Jag tog ett tidigt test idag vilket visade (enligt mig) väääldigt svagt. Vad tror ni?

Anledningen att jag testar så tidigt är för jag har stickningar i magen varje dag och ökad temp. Jag fick också order från läkare att ha så mycket koll jag kan tidigt då jag måste in tidigt för att se så de inte är ännu ett x.

Ser ett svagt sträck! :)
  • Loea
    Mikkans skrev 2020-01-02 22:05:29 följande:

Och namnen är personer i trådens beräknade BIM?

Ja precis :) tanken med trådar som dessa (görs en ny varje månad) är att vi ska kunna följa varandra när man fått ett plus eller sin mens kan man lägga till sitt resultat längst ned istället. Det finns tråd för tidigare månader om du vill kika :) vet du när din bim är?
  • Miu1234
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-02 22:23:07 följande:

Men vad kul!

För det första så hade jag den mest smärtsamma ägglossningen någonsin (har precis slutat med p-piller så kanske har trånga äggledare) efter ÄL har mina bröstvårtor varit väldigt känsliga och just nu ligger jag i soffan med samma mensvärk som jag brukar ha ca 2-3 dagar innan mens. Har jag räknat rätt så ska ägget fästas i morgon. Väntar just nu spänt på om jag kommer blöda då. Känner du något?
  • Miu1234
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-02 22:23:07 följande:

Men vad kul!

Glömde svara på frågan om vi försökt länge: nej, detta är första försöket. Har inte fått den ?riktiga? mensen ännu, bara p-piller mens. Men fick enligt clearblue ägglossning (fast gubbe) så kroppen verkar ju fungera
  • Mikkans
    Loea skrev 2020-01-02 23:08:15 följande:

Ja precis :) tanken med trådar som dessa (görs en ny varje månad) är att vi ska kunna följa varandra när man fått ett plus eller sin mens kan man lägga till sitt resultat längst ned istället. Det finns tråd för tidigare månader om du vill kika :) vet du när din bim är?

Okek! Tack:) BIM för mig är 12 januari!
  • Mikkans
    Miu1234 skrev 2020-01-02 23:09:17 följande:

För det första så hade jag den mest smärtsamma ägglossningen någonsin (har precis slutat med p-piller så kanske har trånga äggledare) efter ÄL har mina bröstvårtor varit väldigt känsliga och just nu ligger jag i soffan med samma mensvärk som jag brukar ha ca 2-3 dagar innan mens. Har jag räknat rätt så ska ägget fästas i morgon. Väntar just nu spänt på om jag kommer blöda då. Känner du något?

Har precis samma symptom men huvudvärk också. Dock så har jag inte ätit preventivmedeö på flera år, har PCO.
  • Miu1234
    Mikkans skrev 2020-01-02 23:18:50 följande:

Har precis samma symptom men huvudvärk också. Dock så har jag inte ätit preventivmedeö på flera år, har PCO.

Åh vad spännande!! Tänk om någon av oss får en blödning i morgon?! Iih är så spänd!!! När funderar du på att testa dig?
  • Mikkans
    Miu1234 skrev 2020-01-02 23:31:03 följande:

Åh vad spännande!! Tänk om någon av oss får en blödning i morgon?! Iih är så spänd!!! När funderar du på att testa dig?

Hoppas innerligt att vi slipper mens iaf och att vi i sånna fall får loten blödning av att fröet har satt sig :). Har stickningar på vänster sida oxå.. men jag vet ju vad hjärnan kan göra för spöken också.. all väntan är jobbig, man blir nästan tokig???? Jag är rädd för å blir så besviken så testar mig nog inte för än efter BIM...själv då??
  • Miu1234
    Mikkans skrev 2020-01-02 23:41:22 följande:

Hoppas innerligt att vi slipper mens iaf och att vi i sånna fall får loten blödning av att fröet har satt sig :). Har stickningar på vänster sida oxå.. men jag vet ju vad hjärnan kan göra för spöken också.. all väntan är jobbig, man blir nästan tokig???? Jag är rädd för å blir så besviken så testar mig nog inte för än efter BIM...själv då??

Jag förstår det.. har ni testat länge? Jag kommer nog göra ett test på ÄL + 9. Mest för att jag är så rastlös. Känns bättre att göra ngt än inget alls, men har också ett extremt kontrollbehov så kan vara det som spelar in.
Svar på tråden BIM januari