BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Äl+9. Ser ni något?
Ja visste blir man sån ändå! Helt hopplöst att försöka kontrollera det. Hur känner du för att testa? När borde din bim vara? :)
Haha intressant observation! Kan hålla med om att det verkar finnas ett mönster i det. Man hoppas kanske som intensivast precis innan mens.
Fick en sån kraftig ägglossning i tisdags som resulterade i en ordentlig blödning 5 timmar efter och sen dess har jag blött färskt blod.. Så drygt och behöva ha binda under den fertila tiden. Känns så fel.
Och på nåt sätt känns det inte så optimalt för spermierna eller ägget. Men vad vet jag.. Känns bara inte som att det kommer ta sig nu heller. Ska ringa och rådfråga med gyn för det händer rätt ofta att jag blöder efter ägglossning.
Nån mer som brukar göra det?
Ser tyvärr inget..men det är ju tidigt ännu..
Tycker jag ser ett vääääldigt svagt sträck :)
Äl+9. Ser ni något?
Vilken tuff resa ni har haft. Fick dom operera eller blev det "bara" cellgifter?
Fick en sån kraftig ägglossning i tisdags som resulterade i en ordentlig blödning 5 timmar efter och sen dess har jag blött färskt blod.. Så drygt och behöva ha binda under den fertila tiden. Känns så fel.
Och på nåt sätt känns det inte så optimalt för spermierna eller ägget. Men vad vet jag.. Känns bara inte som att det kommer ta sig nu heller. Ska ringa och rådfråga med gyn för det händer rätt ofta att jag blöder efter ägglossning.
Nån mer som brukar göra det?
Bim oftast på äl+15 alltså imorgon. Förra månaden kom den på äl+14 och månaden innan äl+16 så i dagarna iaf. Brukar aldrig testa innan bim, jag låter det gå flera dagar till. Och denna månad känns som sagt hopplös ändå..
Bim 12/1, första kuren med letrozol. Denna månad har vi försökt mycket och därför är man extra hoppfull.
Lycka till alla:) biverkningar igår på äl+3 var jätteömma bröst, imorse hade jag kramper i magen. Någon annan som känner av biverkningar just nu?