• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Linjana
    saran92 skrev 2019-12-31 10:44:47 följande:

Verkar inte bli någon skumpa för mig idag, eller vad säger ni?

Grattis!!!
  • Hoppas96
    saran92 skrev 2019-12-31 11:24:56 följande:

Tack så mycket, äntligen! :D trodde aldrig jag skulle plussa på äl+9, var mest en check inför ev. bubbel att skåla med men nu blir det bubbelvatten vid tolvslaget istället!

Så skönt att veta tidigt! Jag kör nyktert oavsett ikväll för ska bara vara med familjen, det känns bäst för samvetet om det skulle vara något :) har haft så extremt ömma bröst igår och idag så hoppas att det är ett tecken, det var det förra månaden iallafall.

Grattis igen och gott nytt år!
  • boshab
    saran92 skrev 2019-12-31 10:44:47 följande:

Verkar inte bli någon skumpa för mig idag, eller vad säger ni?

Wow, bästa sättet att börja 2020 på! Grattis!
  • Freya18

Hej alla! Gott nytt år & god fortsättning!

Jag hoppar in här efter några månaders uppehåll. Fick ägglossning under nyårsafton, så nu blev det lite spontant med försökandet igen! Vi har tagit ett uppehåll med barnplaneringen och tänkte köra igång igen under 2020. Men jag är glad att vi började tidigare! :D

Har varit med i denna karusell väldigt länge då jag har väldigt svårt att bli gravid och nu vill vi gärna ha ett syskon till sonen.

BIM 13/1.

• Jsv17
    Freya18 skrev 2020-01-01 06:42:31 följande:

Hej alla! Gott nytt år & god fortsättning!

Jag hoppar in här efter några månaders uppehåll. Fick ägglossning under nyårsafton, så nu blev det lite spontant med försökandet igen! Vi har tagit ett uppehåll med barnplaneringen och tänkte köra igång igen under 2020. Men jag är glad att vi började tidigare! :D

Har varit med i denna karusell väldigt länge då jag har väldigt svårt att bli gravid och nu vill vi gärna ha ett syskon till sonen.

BIM 13/1.

Vi har hängt i bimtrådar tillsammans förut

Kul att ni också försöker med syskon, vår väg till syskon har hitills varit krokigare (med missfall och utomkveds) men vi hoppas 2020 bli ett bättre år
    Pojke 9-12-17
  • vitae

Jag har inte fått LH-stegring nu förrän på CD 18, vilket betyder att cykeln troligtvis blir ca 34 dagar för andra månaden i rad (jag har alltid haft 27-28). Jag har gått upp i vikt under hösten, kan det förlänga cykeln tror ni?

• Freya18
    Jsv17 skrev 2020-01-01 08:54:14 följande:

Vi har hängt i bimtrådar tillsammans förut

Kul att ni också försöker med syskon, vår väg till syskon har hitills varit krokigare (med missfall och utomkveds) men vi hoppas 2020 bli ett bättre år

Jag kände igen ditt användarnamn. :) Jag hängde mycket i trådarna för några år sen. Sonen kom 2018. När jag kikade in till denna tråd så kände jag direkt igen namnet Jsv17. Känns kul att vi strävar mot samma mål igen! Dock lite krokigare kanske. Vi kämpar på, men ingenting händer. Började försöken i juni igen så nu har det gått ett halvår. Men vem räknar? Haha
  • Malllin

Hej alla fina!

Bim -1 negativt test. Bim igår och ett svagt streck på stickan.

Imorse bim +1 ingenting :(

Förvirrande! Jag och sambon bestämde oss för att försöka för en månad sedan så det är nytt för oss båda. Bifogar det svaga positiva ??

• Supertrio

Ni som använder vanliga ägglossningsstickor typ RFSU, alltså inte digitala, hur ofta och när tar på dagen testar ni? Flera ggr per dag eller endast morgonurin? Har kört med clearblue advanced tidigare och då endast morgonurin men tror att jag missar själva piken..:/

• Sussiew
    Supertrio skrev 2020-01-01 12:26:49 följande:

Ni som använder vanliga ägglossningsstickor typ RFSU, alltså inte digitala, hur ofta och när tar på dagen testar ni? Flera ggr per dag eller endast morgonurin? Har kört med clearblue advanced tidigare och då endast morgonurin men tror att jag missar själva piken..:/

Jag brukar använda äl testerna från RFSU och jag brukar ta dom på eftermiddagen allt ifrån 16-19. Helst ska man håll sig i 3-4 Tim men jag brukar satsa på två då jag kissar ofta., man ska ta dessa test mellan 10-20 och inte med morgonurin :) jag tar bara en gång om dagen!
Svar på tråden BIM januari