BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Verkar inte bli någon skumpa för mig idag, eller vad säger ni?
Tack så mycket, äntligen! :D trodde aldrig jag skulle plussa på äl+9, var mest en check inför ev. bubbel att skåla med men nu blir det bubbelvatten vid tolvslaget istället!
Verkar inte bli någon skumpa för mig idag, eller vad säger ni?
Hej alla! Gott nytt år & god fortsättning!
Jag hoppar in här efter några månaders uppehåll. Fick ägglossning under nyårsafton, så nu blev det lite spontant med försökandet igen! Vi har tagit ett uppehåll med barnplaneringen och tänkte köra igång igen under 2020. Men jag är glad att vi började tidigare! :D
Har varit med i denna karusell väldigt länge då jag har väldigt svårt att bli gravid och nu vill vi gärna ha ett syskon till sonen.
BIM 13/1.
Hej alla! Gott nytt år & god fortsättning!
Jag hoppar in här efter några månaders uppehåll. Fick ägglossning under nyårsafton, så nu blev det lite spontant med försökandet igen! Vi har tagit ett uppehåll med barnplaneringen och tänkte köra igång igen under 2020. Men jag är glad att vi började tidigare! :D
Har varit med i denna karusell väldigt länge då jag har väldigt svårt att bli gravid och nu vill vi gärna ha ett syskon till sonen.
BIM 13/1.
Jag har inte fått LH-stegring nu förrän på CD 18, vilket betyder att cykeln troligtvis blir ca 34 dagar för andra månaden i rad (jag har alltid haft 27-28). Jag har gått upp i vikt under hösten, kan det förlänga cykeln tror ni?
Vi har hängt i bimtrådar tillsammans förut
Kul att ni också försöker med syskon, vår väg till syskon har hitills varit krokigare (med missfall och utomkveds) men vi hoppas 2020 bli ett bättre år
Hej alla fina!
Bim -1 negativt test. Bim igår och ett svagt streck på stickan.
Imorse bim +1 ingenting :(
Förvirrande! Jag och sambon bestämde oss för att försöka för en månad sedan så det är nytt för oss båda. Bifogar det svaga positiva ??
Ni som använder vanliga ägglossningsstickor typ RFSU, alltså inte digitala, hur ofta och när tar på dagen testar ni? Flera ggr per dag eller endast morgonurin? Har kört med clearblue advanced tidigare och då endast morgonurin men tror att jag missar själva piken..:/
Ni som använder vanliga ägglossningsstickor typ RFSU, alltså inte digitala, hur ofta och när tar på dagen testar ni? Flera ggr per dag eller endast morgonurin? Har kört med clearblue advanced tidigare och då endast morgonurin men tror att jag missar själva piken..:/