BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Wow det du skriver fick rakt in i hjärtat på mig <3 Våra krokiga vägar till en bebis låter väldigt lika. Hur gamla är ni om jag får fråga?
Det är även väldigt många i vår närhet som har blivit gravid och den känslan är så... hjärtskärande. Man vill inget hellre än att vara glad åt deras vägnar, men jag kan inte låta bli att känna att det är orättvist! Här kämpar vi med allt vi har och så är det någon som tjoff råkat bli gravid..
Men precis som du säger, vår tid kommer! Och allt detta kommer vara så värt det, för vårat lilla knyte kommer va den mest älskade ungen i världen!!! :) Tycker vi bestämmer att 2020 är vårat år ;)
Idag tog jag ett cb som egentligen inte är ett testa tidigt-test och detta får jag !!
Vi har försökt sedan hösten 2017 med två missfall på vägen, så vet inte ens om jag kan vara glad... bara rädd! Speciellt eftersom man inre får tidiga ultraljud i Sverige.
Där kom min mens lite tidigt.. flyttar BIM efter min apps uträkningar.
2/1 - juliaslife
3/1 - Planerarbarn19
4/1 - boshab, Fnissnet, BonusCamilla
5/1- saran92
7/1- scrootie, Hoppas96
8/1 - SofiaSamuelson89, Nixtie
9/1- Barbrastreisand
10/1 - Nataliaaa91, Jsv17
11/1 - MW90
12/1 - Mevi1315
14/1 - Önskarbebis2020, Etaj, elviramaria
16/1 - JeSuisMoi
17/1 - Planerarsyskon2020
19/1 - LittleBiscuit2020, myownworstenemy
20/1 sofieelises
22/1 Höstlöv123
23/1 rmj
25/1 - Nicci, Erla91
26/1 EllaLo
27/1 - Link92, Beeeckisen93
29/1 Loea
31/1 Supertrio
Hjälp en nybörjare! Hur vet man när och om man har ägglossning? Och när måste man börja oroa sig om tester inte visar något?
Har tagit ägglossningstest i flera dagar nu, men de visar inget. Började testa på dag sex efter mens. Är det möjligt att jag yann ha ägglossning mellan mens och den dagen?
Det är det som är bra med såna här forum - finns tyvärr en del i "samma sits", men man kan hitta hopp och styrka av att veta att man inte är ensam och få den där peppen som man själv tappar emellanåt.
För det är just det som behövs, hoppet och att inte mista gnistan! Hur jobbigt det än är så kommer det vara värt det, till slut!!
Jag är 28 och sambon 29. Jag har varit utan preventivmedel i över 2 år, vi har försökt aktivt i ett år. Och har just påbörjat utredning.
Precis! Hoppas så innerligt på efterlängtade plusset 2020! Det ska gå! :)
Fattar ingenting nu. Kör med clearblue ägglossningstest. Igår fick jag en fast smiley (postade här) men idag fick jag en blinkande? Är det inte meningen att man ska få blinkande smiley först och sen en fast? Kan tillägga att jag haft svinont i tjejmagen i två dagar nu men det har börjat lätta lite nu på kvällen. Vad ska jag tolka allt detta som?
Jag tänker att jag tar det som att jag hade ägglossning igår kväll pga smärtan då ÄL testerna är svagare idag eller är jag helt ute och cyklar?
Översta är ifrån i torsdags (staven)
Fredag skedde stegring rejält (ej kissat på 2 h) - massa ÄL sekret
Lördag starkast (ej kissat på 3 h men druckit mycket) + ÄL värk + sekret vid kl 22.00 på kvällen och idag svagare igen.
Fattar ingenting nu. Kör med clearblue ägglossningstest. Igår fick jag en fast smiley (postade här) men idag fick jag en blinkande? Är det inte meningen att man ska få blinkande smiley först och sen en fast? Kan tillägga att jag haft svinont i tjejmagen i två dagar nu men det har börjat lätta lite nu på kvällen. Vad ska jag tolka allt detta som?
Jag tänker att jag tar det som att jag hade ägglossning igår kväll pga smärtan då ÄL testerna är svagare idag eller är jag helt ute och cyklar?
Översta är ifrån i torsdags (staven)
Fredag skedde stegring rejält (ej kissat på 2 h) - massa ÄL sekret
Lördag starkast (ej kissat på 3 h men druckit mycket) + ÄL värk + sekret vid kl 22.00 på kvällen och idag svagare igen.
Idag tog jag ett cb som egentligen inte är ett testa tidigt-test och detta får jag !!
Vi har försökt sedan hösten 2017 med två missfall på vägen, så vet inte ens om jag kan vara glad... bara rädd! Speciellt eftersom man inre får tidiga ultraljud i Sverige.