BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Okej okej! Jo här är det andra försöket för oss med. Tycker bara det är sjukt jobbigt att vänta haha. Men nu gjorde jag så förra månaden att jag skrev upp precis allt jag kände, så jag vet vad som är vanligt och inte. Så slipper man tänka på i fall det är symptom eller inte :) Hur gamla va ni?
Ja jag hoppas att jag ska ha lite koll i varje fall haha! Ja jag hade ägglossning 24/25 tror jag. Får väldigt ont när jag har det och blir sjukt varm den natten, svettas som bara den :/ Har tänkt att försöka ett tag utan ägglossningstest.
Började Du köra med dessa tester med en gång?
Jag beklagar missfallen, måste vara fruktansvärt jobbet.
Ja man vill liksom bli gravid NU.. Vi försökte även i somras men då fick jag två tidiga missfall varpå jag satte in en spiral pga att jag kände att jag inte orkade fler motgångar. Men i november åkte den ut igen, haha.
Jag fyller 30 nu i vår :)
Men det var ju jättesmart! Då har du stenkoll ska du se. Har du haft ägglossning ännu? Jag går och väntar på min.. Fick blinkande gubbe på clearblue idag iallafall så nu är den nog på g här i veckan.
För mig har dock inte tempen gått upp går din upp direkt? Annars kanske ägget släppte under dagen idag eller så är min temp seg på att gå upp.. eller så har inte ägget släppt alls.
Nej, samma dag som äl brukar den vara som lägst, sen börjar den klättra uppåt men den hoppar inte spikrakt upp direkt
Här har mensen kommit igår så får hoppa över hit. Femte försöket efter vi förlorade vår ängel i mars 2019. Vi har en son född mars 2018. Äl borde vara runt 9/1 och bim runt 26/1.
2/1 - juliaslife
3/1 - Planerarbarn19
4/1 - boshab, Fnissnet, BonusCamilla, Linjana
5/1- saran92
7/1- scrootie, Hoppas96, JenniferO, sussiew
8/1 - SofiaSamuelson89, Nixtie
9/1- Barbrastreisand
10/1 - Nataliaaa91, Jsv17
11/1 - MW90, Mezzy, Sarakarolina
12/1 - Mevi1315
14/1 - Önskarbebis2020, Etaj, elviramaria
16/1 - JeSuisMoi
17/1 - Planerarsyskon2020, Nathaliejj
19/1 - LittleBiscuit2020, myownworstenemy
20/1 sofieelises
22/1 Höstlöv123
23/1 rmj
25/1 - Nicci, Erla91
26/1 EllaLo, larssonc
27/1 - Link92, Beeeckisen93
29/1 Loea, Luthiens
31/1 Supertrio
Verkar inte bli någon skumpa för mig idag, eller vad säger ni?
Åh grattis! Du kan nog skippa det med gott samvete ;)
GRATTIS!