BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Haha ja gud.. Och man letar så mycket symptom. Mina bröst har dock varit helt sjukt ömma idag så hoppas det är symptom
Hej! Är gärna med!
Bim 27/1.
Första försöket ????????
Jag hade lite känningar i mina bröst innan idag också men det försvann lika snabbt som det kom. Man hoppas ju sååå mycket :) när ska du ta test?
Hoppar också in här! Jag har bim 10/1.
Är det många av er som får ömma bröst efter ÄL/ innan bim? Nu är jag bara på ÄL+3 och har inte ömma bröst alls (vet att det är för tidigt med gravsymtom) men hade varit kul att höra hur ni andra känner innan bim
Är det många av er som får ömma bröst efter ÄL/ innan bim? Nu är jag bara på ÄL+3 och har inte ömma bröst alls (vet att det är för tidigt med gravsymtom) men hade varit kul att höra hur ni andra känner innan bim
Slutade på p-piller den 10 dec, hade p-piller mens till den 16 och ÄL den 28e. Har inte varit utan preventivmedel på 10 år. När tror ni jag kan ta ett graviditetstest?
Kan någon vara snäll och hjälpa mig med ovan fråga?
Kan någon vara snäll och hjälpa mig med ovan fråga?