• dudetten

BIM januari

Hoppar in här :) blev gravid i November som slutade i tidigt missfall. Nu försöker vi igen. Har BIM 13/1 :)

• dudetten
    Hoppas96 skrev 2020-01-01 16:21:35 följande:

Det är samma här, fast i december fick jag mitt. Är nu i helvetesväntan mellan äl och bim.. Vi körde på direkt! Hoppas det tar sig för er :)

Det känns som en hel eeevighet fram till BIM ????
  • dudetten
    s0ff skrev 2020-01-01 17:39:40 följande:

Om detta räknas som positivt så är min BIM typ 16/1... får avvakta några dagar å se vad som sker med tempen. Hade lovat mig själv att slappna av och släppa FL lite men det är såååå svårt... har fått tid för start av utredning i slutet av februari, lååånga oregelbundna menscykler som ställer till det för oss, hoppas kunna lyckas på egen hand innan dess.

Senaste ÄL på dag 48 och nu verkar det vara dags på dag 18, eller vad tror ni? Bifogar dagens test. (Var tvungen att ta två olika märken för trodde jag såg i syne)

Jag tycker att dem ser positiva ut :)
  • dudetten
    Hoppas96 skrev 2020-01-01 19:11:21 följande:

Haha ja gud.. Och man letar så mycket symptom. Mina bröst har dock varit helt sjukt ömma idag så hoppas det är symptom

Jag hade lite känningar i mina bröst innan idag också men det försvann lika snabbt som det kom. Man hoppas ju sååå mycket :) när ska du ta test?
  • dudetten
    Hoppas96 skrev 2020-01-01 21:50:09 följande:

Åh okej, ja verkligen haha. För mig gör det så jäkla ont när jag tar av bhn!

Jag tänkte testa imorgon på bim-5, lite tidigt men vill inte missa om det blir tidigt plus :) sen är jag lite osäker på cykeln efter mitt mf i december. Du då?

Den 9 eller 10?e tänkte jag ta ett testa tidigt. Har BIM den 13?e :) hur gick testet? :D
  • dudetten
    Hoppas96 skrev 2020-01-02 14:25:38 följande:

Det låter bra! Du får försöka underhålla dig i veckan haha :)

Jag lade in mitt test längre upp i tråden imorse! Själv tycker jag mig ana något svagt men kan vara spök också. Provar imorgon igen :)

Nu såg jag din bild :) tycker det är så svårt att se på bild via mobilen :( ta ett nytt imorgon, borde vara starkare om det blir plus :) du hade BIM den 6?e?
  • dudetten
    Sussiew skrev 2020-01-03 15:35:55 följande:

Kunde inte hålla mig så jag tog ett till test och nu känns det mer verkligt :)

Stort grattis :)
  • dudetten
    MissJibs skrev 2020-01-04 09:18:18 följande:

Fick ett CB digital i julklapp av min syster. Använde d idag o fick Gravid 2-3. Tänkte avvakta 1 vecka o testa me ett nytt digitalt. Då borde d väl visa 3+ om d e ngt som stannat?

Grattis :)
  • dudetten
    MissJibs skrev 2020-01-04 09:18:18 följande:

Fick ett CB digital i julklapp av min syster. Använde d idag o fick Gravid 2-3. Tänkte avvakta 1 vecka o testa me ett nytt digitalt. Då borde d väl visa 3+ om d e ngt som stannat?

När hade du BIM?
  • dudetten

Känner mig lite Depp idag! För någon dag sedan sa min bästa vän till mig att jag såg trött och energilös ut och att man måste vara pigg i kroppen för att bli gravid.

Jaha tänkte jag, då blir jag inte gravid denna månaden heller :( och sen grät jag hela kvällen. Haha lite överreaktion kanske. Men man vill ju så gärna bli gravid!

Idag på ÄL+6 tog jag ett ägglossningstest i brist på annat, totalnegativt. Har även noll graviditetssymptom :(

Svar på tråden BIM januari