• dudetten

BIM januari

Önskarbebis2020 skrev 2020-01-07 19:41:34 följande:
    Nej precis, om tempen går upp imorgon kanske hoppet kommer tillbaka hihi. Annars är det bara på?t igen nästa cykel

Åh men vet du, har läst om så många som har plussat utan några symtom innan. Så jag håller tummarna för dig

Jag förstår det! Jag beklagar verkligen missfallet. Men tror att er tur kommer snart

Vi har inte berättat för några att vi försöker, så dessa forum är de enda jag kan ventilera med. Vi är ?bara? på försök 2 slutade med mini piller 30e oktober så jag vet att hormonerna kan vara lite överallt och ingenstans haha. Men är glad iaf att jag fått ÄL 2 gånger sen jag slutade med dom

ja man hoppas ju på att vara en av dem utan några symptom, men det känns som sagt inte alls hoppfullt Glad jag väntar på gravtest på posten så tänkte ta ett tidigt test när dem kommer Glad

Det är kanske skönt att slippa pressen utifrån? Både jag och min sambo står våra föräldrar väldigt nära så jag ville berätta för mina när vi plussade sist och sen kunde sambon inte hålla sig utan berättade för sina också. haha

Ja men det är bra, har hört många som fått vänta läänge på ÄL efter att ha slutat med preventivmedel. Hur gamla är ni? Är det första barnet för er också? Glad

• dudetten
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-07 20:57:08 följande:

Ja alltså jag vill säga till mina föräldrar och syskon (står de otroligt nära) men känner att jag skulle bli för pressad då faktiskt. Jag tror dom har sina aningar dock då jag knappt dricker kaffe längre haha. Jag kommer dock säga det direkt dock till min lillasyster när vi väl plussar tänker jag och kanske vänta till v.6-7 när jag berättat för föräldrarna. Jag hoppas dock att vi ens kan bli gravida, man vet ju aldrig.

Ja men precis, är otroligt tacksam för att kroppen kom igång så snabbt även om kanske inte hormonerna är på topp ännu. Jag är 27, mannen fyller 30 om ett par månader första barnet så man längtar ju ihjäl sig!!

Det är svårt att hålla sig från att berätta. Hoppas att ni plussar snart :) det är första för oss också, vi är 35 både jag och mannen :)
  • dudetten
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-07 21:19:26 följande:

Åh, jag hoppas och tror att vi båda får plus snart! stort lycka till!

Tack <3 du med!
  • dudetten
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-09 07:00:00 följande:

Jag tror jag plussade precis...

min temp som har legat så lågt hela cykeln chockhöjdes till 37.03 idag (36.67 igår). Tog ett predictor early och bifogar bild nedan:

Ser ni 2 streck?

Jag ser två! GRATTIS <3
  • dudetten

Är på BIM-4 och fick en ljusröd blödning nu när jag var på toa så det måste vara tidig mens :)

• dudetten

Kan man ha nidblödning BIM-4? Det kom lite ljusrött på pappret imorse så tänkte att det var mensen men sen dess har det inte kommit något alls.

• dudetten
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-09 12:10:10 följande:

Jag tänker spontant ja! Ägget kan fästa mellan dag 6-12 efter ÄL. Vanligtvis mellan 8-10 men det händer fortfarande att det sker innan och efter det

Jag håller tummarna för dig!! <3

Tack för svar :) får se om det kommer igång någon mens i dagarna eller inte. Min temp ligger på 37,8 nu så det är ju ett positivt tecken iallafall :)
  • dudetten

Jag tänker spontant ja! Ägget kan fästa mellan dag 6-12 efter ÄL. Vanligtvis mellan 8-10 men det händer fortfarande att det sker innan och efter det

Tack för svar :) får se om det kommer igång någon mens i dagarna eller inte. Min temp ligger på 37,8 nu så det är ju ett positivt tecken iallafall :)
  • dudetten

• dudetten

• dudetten
    Miu1234 skrev 2020-01-09 16:52:58 följande:

BIM på lördag. Negativt test idag. Tror ni jag klarar mig nästa ägglossning med detta?

Jag tar ett test om dagen så brukar klara mig med 7-10 test :)
  • dudetten

Lycka till alla som fortfarande väntar på BIM :) hoppas att ni plussar! Och grattis till alla er som plussat :)

Svar på tråden BIM januari