• Malllin

BIM januari

Hej alla fina!

Bim -1 negativt test. Bim igår och ett svagt streck på stickan.

Imorse bim +1 ingenting :(

Förvirrande! Jag och sambon bestämde oss för att försöka för en månad sedan så det är nytt för oss båda. Bifogar det svaga positiva ??

• Malllin
    Stoltmoster skrev 2020-01-03 13:43:22 följande:

Jo men precis, jag tog faktiskt ett annat test förut också. Apotekets egna. Tog bilden 5 minuter efter jag doppat det. Tycks ana något svagt där men man vet ju inte. Är ju äl+10 så de e ju ett par dagar kvar

Hur lång tid tog det innan strecket kom?
  • Malllin
    IF89 skrev 2020-01-09 11:13:22 följande:

Hej tjejer

Bim idag, imorgon eller lördag. Har lovat mannen att inte gravtesta än. Med första sonen insåg jag att jag var gravid pga fullt utslag på ÄL test. Nu kunde jag inte hålla mig så tog ett ÄL test istället. Fullt utslag.... Hur hög är statistiken på att man har positivt ÄLtest för att mensen ska komma?? Mvh nervös

Har för mig att om man tar äl test och är gravid så kan det ge utslag :)
  • Malllin

Hej på er!

Jag har så svårt att hitta min ÄL. Testar och testar och upplever det svagare trots att jag är väldigt nära äl nu. Någon som upplevt samma?

• Malllin
    Mikkans skrev 2020-01-09 13:38:08 följande:

BIM 14/1. Brösten håller på att sprängas och jag är bombsäker på att de inte blir något denna månad. Igår beställde jag spermavänligt glidmedel, munkpeppar å 10 nya ägglossningstest. Har även rätt ont i äggstockarna, suger jag in magen så känns det som att dem kläms ihop. Någon som känner igen det? Kan de vara en cysta tro?

Beställde också det glidmedlet för några dagar sedan. Hoppas det kommer innan helgen då jag enligt apparna ska ha äl då ! Lycka till
  • Malllin
    MeAndMyself skrev 2020-01-09 14:06:42 följande:

Får jag fråga vilket glidmedel som är spermavänligt?

Detta beställde jag :)

[img=undefined]

• Malllin
    s0ff skrev 2020-01-09 14:59:13 följande:

Detta glidmedel har vi testat nu vid senaste ägglossningen! Och även ätit bidrottningsgelé. Aldrig någonsin fått så starkt positivt på ägglossningstest som jag fick denna cykel då jag ätit BDG!

Väntar nu på BIM, ska försöka hålla mig från att testa innan. BIM borde vara runt 18-19/1.

Åh kul att höra! Ska kanske testa bidrottningsgelén också!

Tack!
  • Malllin
    Miu1234 skrev 2020-01-09 16:52:58 följande:

BIM på lördag. Negativt test idag. Tror ni jag klarar mig nästa ägglossning med detta?

Jag hade nog behövt fler :) beställde 30 st sist sen 10 cbd:) ska beställa 48 nästa gång :)
  • Malllin

Jag är inne på första försöket och har nog äl nu. Till min fråga- vad är säkrast av testlagrets äl- test eller cb digital? Lägger in testlagrets resultat i premom...

• Malllin

Jag är på bim -6 nu.

När skulle ni rekommendera att testa sig första gången? Har både testlagrets och cb early hemma. Äl +8:)

Så nervös

• Malllin

Åh kul! Kanske ska testa imorgon då. Jag ser absolut ett streck där. Är så nervös för jag vill liksom leva på hoppet också :)

• Malllin
    Majja92 skrev 2020-01-22 16:35:53 följande:

Så roligt, vi är exakt samma! Jag är också på Äl +8 idag.

Förra gången jag blev gravid (missfall) så plussade jag på Äl+9, så jag har redan tjuvstartat lite då jag är den mest otåliga människan på jorden! Men ska testa imorgonbitti med CB early igen :) Fick typ svaaaaaaagt svaaaagt idag, eller förmodligen bara inbillning eller spök. Kan bifoga en bild

Oredigerat + redigerat.

Får se hur tester ser ut imorgon bitti men jag har inga höga förhoppningar.

Håller tummarna för ditt plus förresten!
  • Malllin

Förra gången jag blev gravid (missfall) så plussade jag på Äl+9, så jag har redan tjuvstartat lite då jag är den mest otåliga människan på jorden! Men ska testa imorgonbitti med CB early igen :) Fick typ svaaaaaaagt svaaaagt idag, eller förmodligen bara inbillning eller spök. Kan bifoga en bild

Oredigerat + redigerat.

Majja92 skrev 2020-01-22 16:53:22 följande:

Förstår det! Om du kan tycker jag iallafall att du ska hålla dig till ÄL +11-12. Men om du är som jag så går det bra att testa imorgon också ;)

Detsamma till dig!! Hur känner du dig i kroppen?

Ja jag vet att jag borde göra det. Får se om jag klarar det ;)

Jag tycker det känns som vanligt, sen Äl har jag haft tryck på v sida i magen vid livmodern, liksom drar lite. Även i ryggen har jag haft värk.

Hur känns det själv? :)
  • Malllin

Oredigerat + redigerat.

Majja92 skrev 2020-01-22 16:53:22 följande:

Förstår det! Om du kan tycker jag iallafall att du ska hålla dig till ÄL +11-12. Men om du är som jag så går det bra att testa imorgon också ;)

Detsamma till dig!! Hur känner du dig i kroppen?

Ja jag vet att jag borde göra det. Får se om jag klarar det ;)

Jag tycker det känns som vanligt, sen Äl har jag haft tryck på v sida i magen vid livmodern, liksom drar lite. Även i ryggen har jag haft värk.

Hur känns det själv? :)
    Majja92 skrev 2020-01-22 17:23:33 följande:

Men det är ju positivt! Kan ju vara ett litet embryo som satt sig där och trycker :D

Samma som dig, preciiiis som vanligt, fast, mindre. Mina bröst känns ingenting känner mig helt neutral. Förutom! Molvärk och kåthet hahah

Jag känner dock i kroppen att jag inte är gravid. Mina bröst brukar också alltid vara ömma innan mens men ni inget. Håller tummarna för oss!
  • Malllin
    mandy93 skrev 2020-01-23 06:08:47 följande:

Då var det min tur!! Har haft molvärk hela veckan och i natt drömde jag att jag fick ett positivt test. Känns helt sjukt!! BIM idag.

Håller tummarna för er andra i tråden!

Åh grattis! Flera symptom?

Också haft molvärk fram tills nu (äl +9), känns mycket mindre idag. Hoppas verkligen på plus!
  • Malllin

Hej!

Jag är på bim +10 imorgon och har haft en så konstig kväll. Varit trött och haft ont i Magen och mått illa. Jag fick precis springa och kräkas några gånger. Helt sjukt.

Ni som fått plus, har ni börjat må illa så pass tidigt? Jag tror inte ens jag är gravid men kan inte komma på något jag ätit som varit dåligt heller. Nu efter jag kräkts mår jag rätt bra!

• Malllin
    Majja92 skrev 2020-01-24 11:21:14 följande:

Mitt va också negativt.. Nu ska jag njuta av helgen och ser fram emot att få på börja våran utredning :)

Hoppas du får en grym helg ändå och att du kryar på dig!

Jag är på äl +10 idag och både cb early och testlagret var neg!:(:(
  • Malllin
    Majja92 skrev 2020-01-26 16:05:41 följande:

Suck, har inte testat på några dagar och är 100% säker på att jag inte är gravid då jag känner mig helt som vanligt.

Testade idag (ÄL+12) med mitt sista test och så dyker det upp ett konstigt streck/skugga på testet så nu börjar ju hjärnan jobba igen.. Ska försöka vänta tills mensen kommer men känner jag mig själv rätt blir det säkert fler tester innan dess :P

Vet inte ens om det syns här men slänger med bilder så får vi se

Vi har ju nästan samma äl/bim men min mens kom idag. Två dagar för tidigt. Tyvärr :(

Önskar dig lycka till! Svårt att se men kanske liknar färgrester? Håller tummarna
  • Malllin

Min mens kom två dagar tidigt så för mig blev det inget plus!

Håller tummarna för er andra och hoppar vidare in i nästa tråd!

Svar på tråden BIM januari