• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Izzul

Hej, jag hoppar in här!

Är 7/ 8 dagar efter äl. BIM 9 januari.

Jag längtar efter pluss efter missfall i vecka. 11 i oktober.

Vet att det är väldigt väldigt tidigt att testa, men är det någon som det ett till svagt svag streck?? Som jag gör!

[img=/gallery/image/5360474/full_600/phpTQFm3k16561.

• Obalem
    Hoppas96 skrev 2020-01-02 21:24:16 följande:

Känns som jag spammar med tester haha men tog ett vanligt test nu (tror jag? Ej känsligt asså) och fick detta. Ser något svagt så hoppas bara att det är något nu och inte skiter sig med missfall som förra månaden! Brösten gör svinont och har tjocka blå ådror på dem så känns som att något kan va på gång!

Ser något svagt! Hoppas de ökar :D
  • Hoppas96
    Sofieelises skrev 2020-01-02 21:40:41 följande:

Ser, svagt rosa också :) vågar mig på ett grattis!!

Kul att du ser!! Tack, vågar inte riktigt ta det för givet än men hoppas sååå <3
  • Hoppas96
    EllaLo skrev 2020-01-02 21:48:15 följande:

Jag ser också något svagt, utan att behöva zooma in och leta!! Hoppas det blir starkare :D

Obalem skrev 2020-01-02 21:51:13 följande:

Ser något svagt! Hoppas de ökar :D

Tack tjejer!! Håller varenda tumme och tå som går här hemma haha och fortsätter testa :D hur går det för er?
  • Mikkans
    Sofieelises skrev 2020-01-02 21:39:00 följande:

Det där är en BIM-lista (bim står för beräknad icke mens), dvs den dagen mensen är beräknad.

Och namnen är personer i trådens beräknade BIM?
  • Mikkans
    Sofieelises skrev 2020-01-02 21:39:00 följande:

Det där är en BIM-lista (bim står för beräknad icke mens), dvs den dagen mensen är beräknad.

Och namnen är personer i trådens beräknade BIM?
  • Izzul

Hej igen,

Kan ni se min bild ?

För mig ser det bara ut som en länk, hur gör ni

Som får upp hela bilden direkt?

Tack

• Stoltmoster
    Izzul skrev 2020-01-02 22:10:55 följande:

Hej igen,

Kan ni se min bild ?

Tack

Jag ser tyvärr ingen bild alls..
  • Stoltmoster

Jag fick ett x den 20e november, jag var redan i vecka 7 när jag fick veta. Hade ingen aning om att jag var gravid. Fick operera bort min högra äggledare..

Jag hade äl på julafton, starkt utslag på tester. Jag tog ett tidigt test idag vilket visade (enligt mig) väääldigt svagt. Vad tror ni?

Anledningen att jag testar så tidigt är för jag har stickningar i magen varje dag och ökad temp. Jag fick också order från läkare att ha så mycket koll jag kan tidigt då jag måste in tidigt för att se så de inte är ännu ett x.

• Mikkans
    Izzul skrev 2020-01-02 22:10:55 följande:

Hej igen,

Kan ni se min bild ?

Tack

Ser inget.. jag trycker på "välj fil" och sedan väljer jag bilden jag vill ha upp och postar. :)
Svar på tråden BIM januari