BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hej, jag hoppar in här!
Är 7/ 8 dagar efter äl. BIM 9 januari.
Jag längtar efter pluss efter missfall i vecka. 11 i oktober.
Vet att det är väldigt väldigt tidigt att testa, men är det någon som det ett till svagt svag streck?? Som jag gör!
[img=/gallery/image/5360474/full_600/phpTQFm3k16561.
Känns som jag spammar med tester haha men tog ett vanligt test nu (tror jag? Ej känsligt asså) och fick detta. Ser något svagt så hoppas bara att det är något nu och inte skiter sig med missfall som förra månaden! Brösten gör svinont och har tjocka blå ådror på dem så känns som att något kan va på gång!
Ser, svagt rosa också :) vågar mig på ett grattis!!
Jag ser också något svagt, utan att behöva zooma in och leta!! Hoppas det blir starkare :D
Ser något svagt! Hoppas de ökar :D
Det där är en BIM-lista (bim står för beräknad icke mens), dvs den dagen mensen är beräknad.
Det där är en BIM-lista (bim står för beräknad icke mens), dvs den dagen mensen är beräknad.
Hej igen,
Kan ni se min bild ?
För mig ser det bara ut som en länk, hur gör ni
Som får upp hela bilden direkt?
Tack
Hej igen,
Kan ni se min bild ?
Tack
Jag fick ett x den 20e november, jag var redan i vecka 7 när jag fick veta. Hade ingen aning om att jag var gravid. Fick operera bort min högra äggledare..
Jag hade äl på julafton, starkt utslag på tester. Jag tog ett tidigt test idag vilket visade (enligt mig) väääldigt svagt. Vad tror ni?
Anledningen att jag testar så tidigt är för jag har stickningar i magen varje dag och ökad temp. Jag fick också order från läkare att ha så mycket koll jag kan tidigt då jag måste in tidigt för att se så de inte är ännu ett x.
Hej igen,
Kan ni se min bild ?
Tack