BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Äl+15 idag. Än så länge ingen mens. Men vet att det inte betyder något..kan dimpa ner närsomhelst..
Känner mig en aning uppgiven... 2a mensen efter förlossningen. Förra cykeln var mensen normal, dvs 6 dagar lång. Nu e jag inne på dag 10.
Jag väntar alltid med att testa. Och för din del med kort lutealfas så blir det ju inget positivt test om du börjar testa som du skrev en vecka innan bim även om du skulle vara gravid..
..men även om jag själv har ångest för att testa är det roligt att se de tester ni som vågar testa tidigt lägger ut:)
Nä sant! Har också en blandad känsla av ångest och förväntan inför själva testandet. Mycket också för att för att jag känner att jag har små marginaler. Efter flera negativa månader hade det varit kul att få spekulera lite för egen del ×D
Visst är det två streck på båda testen?!
BIM -4 båda med morgonurin.
Ena testet vanligt RFSU och andra ett testa tidigt test.
Jag ser stegring mot tidigare tester från dig! Ska nog också testa i eftermiddag och hålla mig resten av dagen, haha. Lycka till!
Ja jag tycker också det men vågar inte hoppas, borde nog varit tydligare.. Men ser att dina tester blir tydligare och tydligare!!:D ååh hoppas!
Jag ser ett streck på det nedersta testet:)
Blev så dålig skärpa när man la in bilderna här ser jag. Lägger ut på varsitt :)