• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Arneliis

Hoppar också in. Har BIM 10/1

2/1 - juliaslife

3/1 - Planerarbarn19

4/1 - boshab, Fnissnet, BonusCamilla, Linjana

5/1- saran92

7/1- scrootie, Hoppas96

8/1 - SofiaSamuelson89, Nixtie

9/1- Barbrastreisand

10/1 - Nataliaaa91, Jsv17, Arneliis

11/1 - MW90

12/1 - Mevi1315

13/1- Lyra78

14/1 - Önskarbebis2020, Etaj, elviramaria

15/1 - Queenofspades

16/1 - JeSuisMoi, sofieelises

17/1 - Planerarsyskon2020

18/1 Snarttrettiochtrevar89

19/1 - LittleBiscuit2020, myownworstenemy

22/1 Höstlöv123

23/1 rmj

25/1 - Nicci, Erla91

26/1 EllaLo

27/1 - Link92, Beeeckisen93

29/1 Loea

31/1 Supertrio

• Stoltmoster
    MissJibs skrev 2020-01-03 23:42:57 följande:

Hur märker man sånt?

Hade testat negativt hela tiden tills dagarna efter "mensen"
  • Tigu

Hej jag hoppar oxå in i tråden, jag är 20 och min sambo är 23, vi är inne på försök nummer två. Tog ut min spiral i mitten av oktober. Vill så gärna men tror verkligen att det kommer ta lång tid för oss att bli gravida.. hade förmodligen ÄL nånstans mellan 26-28, tar inga äl tester så vet inte säkert. Bör ha bim 10/1. Har haft lite stickningar i höger sida men annars känner jag inget. Tror inte det kommer ta sig än men vill så gärna..

• MissJibs
    Stoltmoster skrev 2020-01-03 23:49:46 följande:

Jag visste inte att jag var gravid. Jag tog tabletter för att skjuta upp mensen sen när jga slutade med dom ca 2-3 dagar efter hade jag " mens i 4 dagar" sen hade jag så ont i magen till och från. Som brutal ägglossning, jag har ofta ont under ägglossning så jag tog ett äl-test. Så starka streck, och de fortsatte i flera dagar. Tillslut så tog jag ett gravtest och det va 3+veckor. Kom i chock och ringde till Gyn-Akuten och förklarade att jag blödit 1 vecka innan och förstod inte vad som hände. Hade också kvar smärtor i magen till och från. Fick en tid dagen efter där dom såg att jag var i vecka 7 men att ägget fastnar i min äggledare påväg till livmodern. Fick akut opereras morgonen efter och ta bort min högra äggledare..

Oj! Men behöver man alltså ha ont om d e så?

Jag får googla. Jag har inte ont. Lite molvärk då o då men d e ju som när man e gravid eller vid mens.
  • MissJibs
    Stoltmoster skrev 2020-01-04 00:11:17 följande:

Hade testat negativt hela tiden tills dagarna efter "mensen"

Jag gick tbx nu för att se va jag skrivit i mina anteckningar i min mensapp. Hade tydligen ett ytterst ytterst svagt plus på CB den 23/12. Men fick ju som sagt mens så jag har ju inte heller testat ngt mer.
  • Linjana

BIM idag, känner i hela kroppen att mens är på g och lär komma inom det närmsta dygnet. Tog ett test för skojs skull vilket blev negativt. Inte bitter för det, vi tar en paus i några månader nu pga jobb i olika delar av världen (:

Vi kanske ses i en BIM-tråd längre fram! Lycka till allihop!

• MissJibs

Fick ett CB digital i julklapp av min syster. Använde d idag o fick Gravid 2-3. Tänkte avvakta 1 vecka o testa me ett nytt digitalt. Då borde d väl visa 3+ om d e ngt som stannat?

• SofiaSamuelson89

Hej! Hur går det för alla? Å ni som redan skulle haft BIM, blev det något plus? :) Själv är jag 99% säker på att det är mensvärk som känns och inte något annat... Men det är ju bara andra försöket och de säger ju att det normal tar mellan 8-12 månader att bli gravid. Har BIM den 8/1 sen efter det får man la köra på försök 3.

Är det någon som har BIM samtidigt som mig eller nästan som har testat eller känner något? :)

Hejhej
  • dudetten
    MissJibs skrev 2020-01-04 09:18:18 följande:

Fick ett CB digital i julklapp av min syster. Använde d idag o fick Gravid 2-3. Tänkte avvakta 1 vecka o testa me ett nytt digitalt. Då borde d väl visa 3+ om d e ngt som stannat?

Grattis :)
  • dudetten
    MissJibs skrev 2020-01-04 09:18:18 följande:

När hade du BIM?
Svar på tråden BIM januari