BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hoppar också in. Har BIM 10/1
2/1 - juliaslife
3/1 - Planerarbarn19
4/1 - boshab, Fnissnet, BonusCamilla, Linjana
5/1- saran92
7/1- scrootie, Hoppas96
8/1 - SofiaSamuelson89, Nixtie
9/1- Barbrastreisand
10/1 - Nataliaaa91, Jsv17, Arneliis
11/1 - MW90
12/1 - Mevi1315
13/1- Lyra78
14/1 - Önskarbebis2020, Etaj, elviramaria
15/1 - Queenofspades
16/1 - JeSuisMoi, sofieelises
17/1 - Planerarsyskon2020
18/1 Snarttrettiochtrevar89
19/1 - LittleBiscuit2020, myownworstenemy
22/1 Höstlöv123
23/1 rmj
25/1 - Nicci, Erla91
26/1 EllaLo
27/1 - Link92, Beeeckisen93
29/1 Loea
31/1 Supertrio
Hur märker man sånt?
Hej jag hoppar oxå in i tråden, jag är 20 och min sambo är 23, vi är inne på försök nummer två. Tog ut min spiral i mitten av oktober. Vill så gärna men tror verkligen att det kommer ta lång tid för oss att bli gravida.. hade förmodligen ÄL nånstans mellan 26-28, tar inga äl tester så vet inte säkert. Bör ha bim 10/1. Har haft lite stickningar i höger sida men annars känner jag inget. Tror inte det kommer ta sig än men vill så gärna..
Jag visste inte att jag var gravid. Jag tog tabletter för att skjuta upp mensen sen när jga slutade med dom ca 2-3 dagar efter hade jag " mens i 4 dagar" sen hade jag så ont i magen till och från. Som brutal ägglossning, jag har ofta ont under ägglossning så jag tog ett äl-test. Så starka streck, och de fortsatte i flera dagar. Tillslut så tog jag ett gravtest och det va 3+veckor. Kom i chock och ringde till Gyn-Akuten och förklarade att jag blödit 1 vecka innan och förstod inte vad som hände. Hade också kvar smärtor i magen till och från. Fick en tid dagen efter där dom såg att jag var i vecka 7 men att ägget fastnar i min äggledare påväg till livmodern. Fick akut opereras morgonen efter och ta bort min högra äggledare..
Hade testat negativt hela tiden tills dagarna efter "mensen"
BIM idag, känner i hela kroppen att mens är på g och lär komma inom det närmsta dygnet. Tog ett test för skojs skull vilket blev negativt. Inte bitter för det, vi tar en paus i några månader nu pga jobb i olika delar av världen (:
Vi kanske ses i en BIM-tråd längre fram! Lycka till allihop!
Fick ett CB digital i julklapp av min syster. Använde d idag o fick Gravid 2-3. Tänkte avvakta 1 vecka o testa me ett nytt digitalt. Då borde d väl visa 3+ om d e ngt som stannat?
Hej! Hur går det för alla? Å ni som redan skulle haft BIM, blev det något plus? :) Själv är jag 99% säker på att det är mensvärk som känns och inte något annat... Men det är ju bara andra försöket och de säger ju att det normal tar mellan 8-12 månader att bli gravid. Har BIM den 8/1 sen efter det får man la köra på försök 3.
Är det någon som har BIM samtidigt som mig eller nästan som har testat eller känner något? :)
Fick ett CB digital i julklapp av min syster. Använde d idag o fick Gravid 2-3. Tänkte avvakta 1 vecka o testa me ett nytt digitalt. Då borde d väl visa 3+ om d e ngt som stannat?