• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • tiama

Hej! Jag hoppar in här med. Jag och min sambo (24 & 25 år) har precis börjat försöka för vårt andra barn. Vi fick första 2017 och har nu väntat och längtat efter att börja försöka igen. Nu har jag hunnit gå klart utbildning och jobbat tillräckligt länge att vi känner att vi är redo igen! Jag har bim ca 23:e januari så ägglossning någon gång under den kommande veckan (har något oregelbunden cykel). Ska bli så spännande att påbörja denna resan!

3/1 - Planerarbarn19

4/1 - boshab, Fnissnet, BonusCamilla, Linjana

5/1- saran92

7/1- scrootie, Hoppas96, sussiew

8/1 - SofiaSamuelson89, Nixtie

9/1- Barbrastreisand

10/1 - Nataliaaa91, Jsv17, Arneliis , Tigu

11/1 - MW90, Sarakarolina

12/1 - Mevi1315 , Emalie

13/1- Lyra78, lillagullefjun

14/1 - Önskarbebis2020, Etaj, elviramaria

15/1 - Queenofspades

16/1 - JeSuisMoi, sofieelises

17/1 - Planerarsyskon2020

18/1 Snarttrettiochtrevar89, mandy93

19/1 - LittleBiscuit2020, myownworstenemy

22/1 Höstlöv123

23/1 rmj, tiama

25/1 - Nicci, Erla91

26/1 EllaLo

27/1 - Link92, Beeeckisen93

29/1 Loea

31/1 Supertrio

Plussat:

saran92

hoppas96

Sussiew

• Mikkans
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-04 20:45:07 följande:

Är på samma, ÄL + 6 och har bara känt lite molvärk i rygg och mage annars ingenting haha tror det är hormoner från ÄL precis som du säger har inga förhoppningar denna cykel pga tempen som varit konstig men vill sååå gärna plussa snart.

Håller med om att det är svårt att veta om det är PMS eller inte som spökar. Har haft otroligt mkt symptom som bröstsmärtor, molvärk, stickningar etc. Men å andra sidan var ägglossningen också mycket kraftfull denna cykel, har pco och ca 55 dagar sen föra mensen även om jag haft regelbunden 44 dagars cykel senaste månaderna.
  • Mammaresan
    Sofieelises skrev 2020-01-01 19:40:57 följande:
    Vad kuul, trodde att jag var den enda galningen härinne som försökte få till en fyra ;D

När är dina barn födda? :)
    Vad kul att vi är tre stycken som är galna då! Haha! ;) När är dina barn födda Sofieelises? :) Här har vi en 2,5 åring, 5,5 åring och en snart 8,5 åring. De fyller i år 3, 6 och 9 år. ;P
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2020-01-01 19:17:58 följande:
    Sofieelises skrev 2020-01-01 17:08:26 följande:

Vad roligt med en till som har tre barn, vi försöker också med en fyra! Hur gamla är dina barn? :)

Kul att se dig igen Mammaresan! Min mens kom med pompa och ståt redan den 24e december så det där strecket var nog bara ett spök. Men tack för all pepp och stöttning! Det var fint! Det ska bli roligt att följa er här. Jag känner precis samma sak.

Vi har också tre barn. Kul med fler som är i samma situation!

Men åh så tråkigt att mensen kom ändå! Min kom ju också den 27 december och jag kollar just nu upp för säkerhets skull det knasiga jag ändå känt/känner sedan den cykeln. Supermärkligt men hoppas på att allt kommer se bra och det bara råkar vara något "vanligt" knasigt som kroppen håller på med. :) Gravid är jag då inte i alla fall! Haha!

Så kul att se dig här i alla fall! Hur går det för dig? När har du BIM?

• Bellsss

Tror precis kanske jag plussade men sjukt svagt och jag vågar inte tro det med mina odds.

• MissJibs

Kanske ska tro att d håller i sig. Dag 12 o blöder ännu ytterst lite. Men jag fortsätter testa tills mina billiga tester e slut o jag får tag i ett nytt digitalt.
  • Snarttrettiochtrevar89

[quote=80143011][quote-nick]Mammaresan skrev 2020-01-05 02:13:22 följande:[/quote-nick]Vad kul att vi är tre stycken som är galna då! Haha! ;) När är dina barn födda Sofieelises? :) Här har vi en 2,5 åring, 5,5 åring och en snart 8,5 åring. De fyller i år 3, 6 och 9 år. ;P Men åh så tråkigt att mensen kom ändå! Min kom ju också den 27 december och jag kollar just nu upp för säkerhets skull det knasiga jag ändå känt/känner sedan den cykeln. Supermärkligt men hoppas på att allt kommer se bra och det bara råkar vara något "vanligt" knasigt som kroppen håller på med. :) Gravid är jag då inte i alla fall! Haha!

Så kul att se dig här i alla fall! Hur går det för dig? När har du BIM?[/

Ja, jag förstod att du fick en tokig förra månad. Jag känner igen det. Är lite halvt orolig att mina förändringar ska innebära att jag inte kan få fler barn eller att det blir svårt. Vi försöker lite halvhjärtat den här månaden. En del av mig tänker att det optimala vore att bli gravid efter sommaren egentligen. Men den andra mycket otåligare delen av mig vill ha barnen tätt. Jag har BIM den 18e men fick ägglossningtecken tidigare så vi får se..

• Snarttrettiochtrevar89
    MissJibs skrev 2020-01-05 06:48:00 följande:

Kanske ska tro att d håller i sig. Dag 12 o blöder ännu ytterst lite. Men jag fortsätter testa tills mina billiga tester e slut o jag får tag i ett nytt digitalt.

Hej! Spännande! Min syster blödde tidigt i sin graviditet och det tolkades som tecken på att hon varit gravid med tvillingar men att ett avslutats. Det är en teori?
  • MissJibs
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2020-01-05 08:57:18 följande:

Hej! Spännande! Min syster blödde tidigt i sin graviditet och det tolkades som tecken på att hon varit gravid med tvillingar men att ett avslutats. Det är en teori?

Ja jag har läst mkt om d. Funderar på om jag ändå ska åka till akuten för att få svar på varför jag blöder. Låter inte mänskligt att blöda så länge o ändå få stegrande tester.
  • Loea
    MissJibs skrev 2020-01-05 09:09:06 följande:

Ja jag har läst mkt om d. Funderar på om jag ändå ska åka till akuten för att få svar på varför jag blöder. Låter inte mänskligt att blöda så länge o ändå få stegrande tester.

Hoppas att det är så! Låter inte dumt att åka till akuten. Om du inte kan få en tid på tisdag liksom. Kan tänka mig att det inte är det lättaste att lägga ifrån sig alla tankar och känslor bara så där. Skönt om du får ett svar!
  • MissJibs
    Loea skrev 2020-01-05 09:29:07 följande:

Hoppas att det är så! Låter inte dumt att åka till akuten. Om du inte kan få en tid på tisdag liksom. Kan tänka mig att det inte är det lättaste att lägga ifrån sig alla tankar och känslor bara så där. Skönt om du får ett svar!

Ja eller hur. Nåja... vi ser hur jag gör. Uppdaterar närmare
Svar på tråden BIM januari