BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hej! Jag hoppar in här med. Jag och min sambo (24 & 25 år) har precis börjat försöka för vårt andra barn. Vi fick första 2017 och har nu väntat och längtat efter att börja försöka igen. Nu har jag hunnit gå klart utbildning och jobbat tillräckligt länge att vi känner att vi är redo igen! Jag har bim ca 23:e januari så ägglossning någon gång under den kommande veckan (har något oregelbunden cykel). Ska bli så spännande att påbörja denna resan!
3/1 - Planerarbarn19
4/1 - boshab, Fnissnet, BonusCamilla, Linjana
5/1- saran92
7/1- scrootie, Hoppas96, sussiew
8/1 - SofiaSamuelson89, Nixtie
9/1- Barbrastreisand
10/1 - Nataliaaa91, Jsv17, Arneliis , Tigu
11/1 - MW90, Sarakarolina
12/1 - Mevi1315 , Emalie
13/1- Lyra78, lillagullefjun
14/1 - Önskarbebis2020, Etaj, elviramaria
15/1 - Queenofspades
16/1 - JeSuisMoi, sofieelises
17/1 - Planerarsyskon2020
18/1 Snarttrettiochtrevar89, mandy93
19/1 - LittleBiscuit2020, myownworstenemy
22/1 Höstlöv123
23/1 rmj, tiama
25/1 - Nicci, Erla91
26/1 EllaLo
27/1 - Link92, Beeeckisen93
29/1 Loea
31/1 Supertrio
Plussat:
saran92
hoppas96
Sussiew
Är på samma, ÄL + 6 och har bara känt lite molvärk i rygg och mage annars ingenting haha tror det är hormoner från ÄL precis som du säger har inga förhoppningar denna cykel pga tempen som varit konstig men vill sååå gärna plussa snart.
Vad roligt med en till som har tre barn, vi försöker också med en fyra! Hur gamla är dina barn? :)
Men åh så tråkigt att mensen kom ändå! Min kom ju också den 27 december och jag kollar just nu upp för säkerhets skull det knasiga jag ändå känt/känner sedan den cykeln. Supermärkligt men hoppas på att allt kommer se bra och det bara råkar vara något "vanligt" knasigt som kroppen håller på med. :) Gravid är jag då inte i alla fall! Haha!
Så kul att se dig här i alla fall! Hur går det för dig? När har du BIM?
Tror precis kanske jag plussade men sjukt svagt och jag vågar inte tro det med mina odds.
[quote=80143011][quote-nick]Mammaresan skrev 2020-01-05 02:13:22 följande:[/quote-nick]Vad kul att vi är tre stycken som är galna då! Haha! ;) När är dina barn födda Sofieelises? :) Här har vi en 2,5 åring, 5,5 åring och en snart 8,5 åring. De fyller i år 3, 6 och 9 år. ;P Men åh så tråkigt att mensen kom ändå! Min kom ju också den 27 december och jag kollar just nu upp för säkerhets skull det knasiga jag ändå känt/känner sedan den cykeln. Supermärkligt men hoppas på att allt kommer se bra och det bara råkar vara något "vanligt" knasigt som kroppen håller på med. :) Gravid är jag då inte i alla fall! Haha!
Så kul att se dig här i alla fall! Hur går det för dig? När har du BIM?[/
Ja, jag förstod att du fick en tokig förra månad. Jag känner igen det. Är lite halvt orolig att mina förändringar ska innebära att jag inte kan få fler barn eller att det blir svårt. Vi försöker lite halvhjärtat den här månaden. En del av mig tänker att det optimala vore att bli gravid efter sommaren egentligen. Men den andra mycket otåligare delen av mig vill ha barnen tätt. Jag har BIM den 18e men fick ägglossningtecken tidigare så vi får se..
Kanske ska tro att d håller i sig. Dag 12 o blöder ännu ytterst lite. Men jag fortsätter testa tills mina billiga tester e slut o jag får tag i ett nytt digitalt.
Hej! Spännande! Min syster blödde tidigt i sin graviditet och det tolkades som tecken på att hon varit gravid med tvillingar men att ett avslutats. Det är en teori?
Ja jag har läst mkt om d. Funderar på om jag ändå ska åka till akuten för att få svar på varför jag blöder. Låter inte mänskligt att blöda så länge o ändå få stegrande tester.
Hoppas att det är så! Låter inte dumt att åka till akuten. Om du inte kan få en tid på tisdag liksom. Kan tänka mig att det inte är det lättaste att lägga ifrån sig alla tankar och känslor bara så där. Skönt om du får ett svar!