• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Hoppas96
    MissJibs skrev 2020-01-05 06:48:00 följande:

Kanske ska tro att d håller i sig. Dag 12 o blöder ännu ytterst lite. Men jag fortsätter testa tills mina billiga tester e slut o jag får tag i ett nytt digitalt.

Wow vad starkt!
  • Hoppas96
    Bellsss skrev 2020-01-05 06:43:24 följande:

Tror precis kanske jag plussade men sjukt svagt och jag vågar inte tro det med mina odds.

Åh hoppas!! Vill du visa?
  • Freya18
    Hoppas96 skrev 2020-01-05 09:35:09 följande:

Oj vad dålig kvalitet det blir..

Grattis! :D Ser rött ut i färgen så det där tror jag definitivt är positivt!
  • Freya18

Kanske ska tro att d håller i sig. Dag 12 o blöder ännu ytterst lite. Men jag fortsätter testa tills mina billiga tester e slut o jag får tag i ett nytt digitalt.

Stark stegring! Jag vet många som har haft som "mens" tidigt i graviditeten utan att det har varit nåt fel. Eller om det har varit 2 st befruktade ägg och den ena inte klarade sig.
  • Bellsss
    Hoppas96 skrev 2020-01-05 09:39:29 följande:

Åh hoppas!! Vill du visa?

Här är det. Dålig kvalité på bild men även sambon ser strecket. Är äl + 11 och bim 11/1 tror jag.
  • Sofieelises

Skulle kontakta gyn på tisdag om jag vore du, kan vara utomkveds iom att du blöder så som du gör (skulle bara söka akuten om jag hade svåra smärtor i samband med blödning). Har nämligen varit med om liknande; negativa tester innan "mens" (anade en skugga dagen innan bim) sen en lååång mens varpå jag tog graviditetstester runt dag 10-11 som var positiva. Ringde gyn för rådgivning och blev ombedd att komma in, just pga risk för utomkveds. Vissa dagar var testerna starkare i styrka för mig, andra svagare, detta under säkert 1-2 veckors tid. Ovissheten var vidrig. Blev inte helt negativa på typ 6 veckor och för mig var det iallafall ett "vanligt" missfall, fick detta konstaterat på gyn (fick ta hcg blodprov två ggr för att se om hcg ökade eller minskade).

När jag var gravid med trean störtblödde jag i början, alltså mycket mer än vid mens! Hade dock inte minsta ont. Detta visade sig vara ett sprucket blodkärl bara och ingen fara med bebis. Den gången var jag heelt 100 på missfall men här sitter hon nu i mitt knä :)

Jag håller verkligen tummarna för dig och att det går vägen!!! Styrkekram!
  • Hoppas96
    Freya18 skrev 2020-01-05 09:51:04 följande:

Grattis! :D Ser rött ut i färgen så det där tror jag definitivt är positivt!

Tack! Ja det är faktiskt det nu, förut var det grått så det känns såå skönt :)
  • Sofieelises
    Mammaresan skrev 2020-01-05 02:13:22 följande:

Vad kul att vi är tre stycken som är galna då! Haha! ;) När är dina barn födda Sofieelises? :) Här har vi en 2,5 åring, 5,5 åring och en snart 8,5 åring. De fyller i år 3, 6 och 9 år. ;P Men åh så tråkigt att mensen kom ändå! Min kom ju också den 27 december och jag kollar just nu upp för säkerhets skull det knasiga jag ändå känt/känner sedan den cykeln. Supermärkligt men hoppas på att allt kommer se bra och det bara råkar vara något "vanligt" knasigt som kroppen håller på med. :) Gravid är jag då inte i alla fall! Haha!

Så kul att se dig här i alla fall! Hur går det för dig? När har du BIM?

Haha ja verkligen!! I år blir mina 6, 4 och 2 år :) Tycker att de blir aaalldeles för stora redan ;)
Svar på tråden BIM januari