• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Bellsss
    MissJibs skrev 2020-01-05 20:01:41 följande:

Sjukligt trött har jag blivit o mer hungrig. Inget annat. Men jag ammar ännu oxå.

Åh du ammar också, hur gammalt är barnet?:)
  • Bellsss
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-05 19:27:19 följande:

Ni som har plussat, vad för symtom har ni?

Lite osäker på om mitt är ett plus, så många dagar kvar till bim än men jag har tyvärr fått tillbaka restless legs. Är svullen, kissnödig och rätt känslig. Hård i magen också vilket jag aldrig är. Ammar så bröstet är som vanligt.
  • Freya18

ÄL+5 idag och har sån jobbig molvärk i buken som kommer och går.. Alldeles för tidigt för både gravsymptom och pms. Igår kväll kom det pytte lite blod igen och även idag på förmiddagen. Och så är det för tidigt för en nidblödning också. Gaaah.. Blir smått galen. Kan någon spola fram tiden lite?

• Jsv17
    Sofieelises skrev 2020-01-05 19:22:23 följande:

Alltså vad knäpp man är.. ÄL+2 idag och klickade precis hem 20 ägglossningstester för att vara redo för nästa månads försök pga att jag inte vill hoppas på att det tagit sig denna månad och bli besviken typ :p

Så där jag gör med, för att jag typ inte ska få upp hoppet, fast vet inte om det hjälper så mycket...
    Pojke 9-12-17
  • Jsv17
    Freya18 skrev 2020-01-05 21:28:02 följande:

ÄL+5 idag och har sån jobbig molvärk i buken som kommer och går.. Alldeles för tidigt för både gravsymptom och pms. Igår kväll kom det pytte lite blod igen och även idag på förmiddagen. Och så är det för tidigt för en nidblödning också. Gaaah.. Blir smått galen. Kan någon spola fram tiden lite?

Är det för tidigt för nidblödning? Kan inte ägget fästa från dag 5?
    Pojke 9-12-17
  • lillagullefjun
    MissJibs skrev 2020-01-04 11:15:50 följande:

Har oxå ett barn på snart 5 månader, en dotter. Haft "mens" sen 25/12 O blöder ännu, dock mkt mkt lite nu. Dag 11 idag på "mensen". Plussade igår o idag på både Tento sticka samt digitalt. Dock hurrar vi ännu inte eftersom jag blöder. 2-3 på digitala o ska ta nytt om 1 vecka.

Åh, visst hängde du här den graviditeten med? Tycker jag känner igen ditt nick. En augustibebis med andra ord? Är denna eventuella aktuella graviditet planerad? Håller tummarna för dig om det är det ni önskar!
  • OklartLiv

BIM+4 - test taget på kvällen efter att ha druckit mycket vatten. Vad tror ni? Är 2020 äntligen vårt år?

Ska ta ett early detection på morgonurinen imorgon. Håller tummarna!
  • Planerarbarn19
    Barbrastreisand skrev 2020-01-05 12:19:21 följande:

Tråkigt:/ men starkt att inte ta något test!! Jag väntar in mensen också vilken dag som helst då tempen sjunker. det jobbar är att jag vet inte exakt vilken dag mensen kommer då appar sagt olika tidigare och äl var tidigare denna gång. Hemsk väntan mellan äl & mens:/

Hur går de för dig? Har för mig vi var på exakt samma dag i cykeln :)
  • Planerarbarn19

Tråkigt:/ men starkt att inte ta något test!! Jag väntar in mensen också vilken dag som helst då tempen sjunker. det jobbar är att jag vet inte exakt vilken dag mensen kommer då appar sagt olika tidigare och äl var tidigare denna gång. Hemsk väntan mellan äl & mens:/

• Planerarbarn19

Svar på tråden BIM januari