BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Åh jag tog ett Clearblue testa tidigt idag. Min sambo tycker att testet är blankt men jag (som måste vrida och vända på allt) tycker att jag ser ett knappt synbart streck. Hade äl den 27/12 och har bim på lördag. Är alltså på bim-5
Ja jag har vart på apoteket o köpt :) har inte kissat/druckit nu sedan 10.50 så tar nog test ikväll, lite spännande är de fast jag inte riktigt tror de är nåt. Tittar på bilderna och ser två streck fast när jag tittar igen så ser jag inget
Jag är egentligen livrädd för att testa. Jag vill inte få ett plus för att sen börja blöda. Jag längtar så enormt efter barn. Jag förstår hur du känner dig.. jag fick ett tidigt missfall i v 6+2 i oktober och det knäckte mig totalt.
Jag håller tummarna för att vi lyckas denna gång!
Det är okej att dippa och bli arg/ledsen eller vad än man känner. Vi är många med dig här! Igår kväll satt jag och snyftade lite i soffan, varför inte jag funkar som man ska.. du är inte ensam.
Hur ska man lyckas bli gravid när det (förhoppningsvis) blivande storasyskonet vill komma in och sova mellan mamma och pappa i princip varje natt?! Samma barn som dessutom tjatar om att hon vill ha syskon, haha! Fler med liknande problem? Vi har knappt fått till det de här fertila dagarna och idag är nog sista chansen för den här gången, om det inte redan är försent.
Spännande! Jag hade positivt ägglossningstest den 27 på kvällen så appen räknar 11/1 till mig, men vet inte om jag litar på det. Då ligger vi ju lite i fas, spännande!! Har du några känningar? Jag är rädd för att bli besviken så jag väntar in mensen istället för att testa varje dag även om det är det enda man vill!
Och där kom mensen! Grattis alla som hittills plussat och STORT lycka till alla andra :)
Fast det tror jag där kommer vara! Såg lätt det ena sträcket. Håller tummarna! Uppdatera gärna =D
Stort grattis! Vad har du för symtom?
Alltså MÅSTE man ha symptom, har inga alls förutom trötthet... vill verkligen att de ska ha tagit sig denna gång :(