BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Förstår hur du känner med misslyckande. Känner exakt samma sak. Har försökt i fyra månader, blev gravid på andra försöket av dem och har prickat ägglossning varje gång, och ändå händer ingenting :(
Men jag vill ge dig lite hopp. När jag blev gravid hade jag en pytteblödning på ÄL+10, blev helt knäckt och tänkte att mensen kom. Men det var en nid! Det kanske är samma för dig <3
Oavsett om du blir gravid denna månaden eller om fem så kommer det att vara värt allt i slutändan <3
Ja det gör det verkligen, det känns viktigt och skönt att prata med andra i denna resan! :)
Jag kan tänka mig att det låser sig, även om man har barn redan är det klart att det är förjävligt om man försöker skaffa ett syskon och det inte blir något.
Jag vet precis hur du känner dig! Jag har det precis likadant. :( jag och min man har ett barn sedan tidigare och jag hade oxå en tanke med hur många år jag ville att det skulle vara mellan barnen och hur livet skulle se ut idag. Jag var även så dum att jag berättade för vissa att vi skulle börja försöka för ett syskon. Det var 1,5 år sedan. Hur många frågor tror ni man fått om det och hur misslyckad man känt sig varje gång alla runt om en blir gravida.
Vi blev gravida med vår dotter medans jag slarvåt p-piller så trodde jag hade lätt att bli gravid. :( Är nu även rädd att mitt akuta kejsarsnitt förstört något.
igår beställde jag nya ÄL-test och gravtest. Är på BIM-6 nu, så ska ta ett gravtest när dem kommer med posten :) men har verkligen noll symptomer. Sist hade jag ont i brösten innan BIM! Så tänker att jag borde ha symptom denna gången också när jag blir gravid :) Har alla ni som plussat haft symptom?
Här är en till som börjar ge upp denna månad. ÄL +9 och tempen ligger under coverline. Har dock tempat nästan en timme tidigare än igår men börjar tro att jag inte hade ÄL. Även om tempen gick upp 0.2 och höll sig högre i 3 dagar så har den legat precis vid coverline hela tiden efter ÄL. Förra månaden hade jag istället fin stegring och höga temperaturer. Så för min del är det med största sannolikhet kört
Här är en till som hade tydliga tankar om syskon och att de skulle komma tätt... nu har vi försökt i 1,5år och allt vi har är ett par missfall och ett utomkvedshavandeskap i bagaget... och nu har vi inte ens plussat på över ett halvår...
Här är en till som hade tydliga tankar om syskon och att de skulle komma tätt... nu har vi försökt i 1,5år och allt vi har är ett par missfall och ett utomkvedshavandeskap i bagaget... och nu har vi inte ens plussat på över ett halvår...