• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • mandy93
    Stoltmoster skrev 2020-01-05 15:39:07 följande:

BIM - 2 <3

Vad kul!! Grattis!!
  • Stoltmoster

Tack snälla allihopa <3 :)

• Stoltmoster
    Mikkans skrev 2020-01-05 15:50:06 följande:

Massa grattis! Vilket försök va ni på?:)

Tack snälla :)

Vi försökte faktiskt inte ens, vi hade sex vid första äl efter utomkvedshavandeskap och det tog sig direkt. Så vi är i chock och de känns overkligt. Också väldigt läskigt. Läkaren sa jag skulle ringa direkt när jag fick positivt så får ringa i morgon
  • Sofieelises

Alltså vad knäpp man är.. ÄL+2 idag och klickade precis hem 20 ägglossningstester för att vara redo för nästa månads försök pga att jag inte vill hoppas på att det tagit sig denna månad och bli besviken typ :p

• Miu1234

Måste bara få skriva av mig lite. Alla mina symptom har försvunnit, ont i brösten, bröstvårtorna och magen. Allt var nog bara efterdyningarna av ägglossningen. Det känns så trist, ville verkligen att det skulle vara gravid tecken....

• MissJibs
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-05 19:27:19 följande:

Ni som har plussat, vad för symtom har ni?

Sjukligt trött har jag blivit o mer hungrig. Inget annat. Men jag ammar ännu oxå.
  • Mikkans
    Miu1234 skrev 2020-01-05 19:58:38 följande:

Måste bara få skriva av mig lite. Alla mina symptom har försvunnit, ont i brösten, bröstvårtorna och magen. Allt var nog bara efterdyningarna av ägglossningen. Det känns så trist, ville verkligen att det skulle vara gravid tecken....

Samma för mig. Men ge inte upp hoppet <3
  • Hoppas96
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-05 19:27:19 följande:

Ni som har plussat, vad för symtom har ni?

Extremt ömma bröst och synliga ådror på dem, gasig.. Typ det :)
Svar på tråden BIM januari