BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Här är det. Dålig kvalité på bild men även sambon ser strecket. Är äl + 11 och bim 11/1 tror jag.
Stark stegring! Jag vet många som har haft som "mens" tidigt i graviditeten utan att det har varit nåt fel. Eller om det har varit 2 st befruktade ägg och den ena inte klarade sig.
Skulle kontakta gyn på tisdag om jag vore du, kan vara utomkveds iom att du blöder så som du gör (skulle bara söka akuten om jag hade svåra smärtor i samband med blödning). Har nämligen varit med om liknande; negativa tester innan "mens" (anade en skugga dagen innan bim) sen en lååång mens varpå jag tog graviditetstester runt dag 10-11 som var positiva. Ringde gyn för rådgivning och blev ombedd att komma in, just pga risk för utomkveds. Vissa dagar var testerna starkare i styrka för mig, andra svagare, detta under säkert 1-2 veckors tid. Ovissheten var vidrig. Blev inte helt negativa på typ 6 veckor och för mig var det iallafall ett "vanligt" missfall, fick detta konstaterat på gyn (fick ta hcg blodprov två ggr för att se om hcg ökade eller minskade).
När jag var gravid med trean störtblödde jag i början, alltså mycket mer än vid mens! Hade dock inte minsta ont. Detta visade sig vara ett sprucket blodkärl bara och ingen fara med bebis. Den gången var jag heelt 100 på missfall men här sitter hon nu i mitt knä :)
Jag håller verkligen tummarna för dig och att det går vägen!!! Styrkekram!
Åh hoppas!! Vill du visa?
Det kommer ingen bild :)
Jag tror detta kommer göra mig tokig. Igår laddade jag ner appen "premom" och la in mina positiva ägglossningstest. Appen visar då på typ "medium"... jag blev så nojig att jag började misstro om jag ens haft ägglossning. Att den aldrig blev av och att kroppen fortfarande försöker släppa äggen och därav alla symptom med menssmärta, nypande känslor i mellan äggstockarna osv. Ni som hållt på många cykler, VAD NI ÄR STARKA! <3
Jag tror detta kommer göra mig tokig. Igår laddade jag ner appen "premom" och la in mina positiva ägglossningstest. Appen visar då på typ "medium"... jag blev så nojig att jag började misstro om jag ens haft ägglossning. Att den aldrig blev av och att kroppen fortfarande försöker släppa äggen och därav alla symptom med menssmärta, nypande känslor i mellan äggstockarna osv. Ni som hållt på många cykler, VAD NI ÄR STARKA! <3
Fick positivt på clearblue advanced ägglossningstest torsdagsmorgon (cd 13) men sticka från rfsu var inte helt positiv.
Vid 14-tiden samma dag var stickan näästan positiv (se bild) och vid 20-tiden räknade jag den som helt positiv.
Dagen efter (fredag, cd 14) fick jag ännu starkare vid 14-tiden.
Trodde att jag hade ägglossning fredagkväll (36 timmar efter positivt på cb) eftersom jag hade ägglossning då, men blir så osäker iom att stickorna visade något senare än det clearbluet gjorde. Kanske hade äl på lördagen (och då orkade jag verkligen inte sexa mer, hade sex dag 9\12\13\14).. Får hoppas det räcker oavsett.
Jaja jag vet inte vad jag vill med inlägget, den här väntan på att dagarna ska gå till iaf äl +9/10 gör mig tokig. Vill bara testa nu nu nu.
Håller tummarna för mååånga fina plus härinne nu framöver! Typ 30% av oss borde väl plussa, der blir en del ändå (eftersom man har ca 30%, give or take, chans att plussa en given månad nör man försöker)..
Jag blir förvirrad av ägglossningstester. Jag skrev här innan att jag var orolig för testet visade ingen äl hela den veckan jag borde ha haft. Tänkte att jag kanske hade dagen innan jag började, dagen innan appen sa att jag borde ha äl. Men sen har jag fått blinkande smiley nu, en hel vecka efter att appen sa. Men då har jag, om blinkande är dagen innan äl, bara sex, sju dagar mellan äl och mens. Vilket är väldigt kort. Suck.
Kan blinkande smiley, på clearblue digital, utlösas av något annat?