• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Barbrastreisand
    boshab skrev 2020-01-05 13:34:11 följande:

Väldigt. Hoppas att mensen inte kommer för din del! Oavsett resultat borde dagarna vara nära nu och den långa väntan över.

Ja men hoppet är ganska litet nu.. Får ladda batterierna inför nästa månad, vi kanske hörs i nästa tråd:) Hur har det gått för er, träffat läkare än?
  • boshab
    Barbrastreisand skrev 2020-01-05 14:12:44 följande:

Ja men hoppet är ganska litet nu.. Får ladda batterierna inför nästa månad, vi kanske hörs i nästa tråd:) Hur har det gått för er, träffat läkare än?

Okej. Då hoppas jag att du kan ladda och tagga till för nytt försök nästa cykel! Det är ju inte kört för att det inte blev nåt denna gång. Inte ovanligt att det tar 8-12 månader. Men man är ju så himla otålig!

Ska boka tid på tisdag. Men inom 10 dagar ska jag ha gjort kontrastultraljud och pratat med läkaren om provsvar. Så nu är vi i rullning! Läskigt. :)
  • Barbrastreisand
    boshab skrev 2020-01-05 14:49:17 följande:

Okej. Då hoppas jag att du kan ladda och tagga till för nytt försök nästa cykel! Det är ju inte kört för att det inte blev nåt denna gång. Inte ovanligt att det tar 8-12 månader. Men man är ju så himla otålig!

Ska boka tid på tisdag. Men inom 10 dagar ska jag ha gjort kontrastultraljud och pratat med läkaren om provsvar. Så nu är vi i rullning! Läskigt. :)

Nej precis, är införstådd att det tar tid. Men nä viljan är så stor så blir det så svårt:/

Stort lycka till! Hoppas det går bra, du får uppdatera hur det gick :)
  • Freya18
    Bobmac skrev 2020-01-05 10:53:30 följande:

Jag blir förvirrad av ägglossningstester. Jag skrev här innan att jag var orolig för testet visade ingen äl hela den veckan jag borde ha haft. Tänkte att jag kanske hade dagen innan jag började, dagen innan appen sa att jag borde ha äl. Men sen har jag fått blinkande smiley nu, en hel vecka efter att appen sa. Men då har jag, om blinkande är dagen innan äl, bara sex, sju dagar mellan äl och mens. Vilket är väldigt kort. Suck.

Kan blinkande smiley, på clearblue digital, utlösas av något annat?

Om det är så att din lutealfas endast är på 6-7 dagar så skulle jag rekommendera att kontakta Kvinnokliniken. En lutealfas bör inte vara kortare än 10 dagar.
  • Hoppas96
    Stoltmoster skrev 2020-01-05 15:39:07 följande:

BIM - 2 <3

Åh grattis vad skönt!!
  • Mikkans
    Stoltmoster skrev 2020-01-05 15:39:07 följande:

BIM - 2 <3

Massa grattis! Vilket försök va ni på?:)
Svar på tråden BIM januari