• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Stoltmoster
    Malllin skrev 2020-01-03 16:49:56 följande:

Hur lång tid tog det innan strecket kom?

Det kom nästan direkt
  • Sussiew
    Stoltmoster skrev 2020-01-03 16:00:33 följande:

Okej :) då ligger jag en dag efter dig. Hoppas på samma lycka!

Håller tummarna!! :)
  • Sussiew
    Mikkans skrev 2020-01-03 16:05:49 följande:

STORT grattis!!

Tack så mycket! :)
  • Önskarbebis2020
    Loea skrev 2020-01-03 13:37:51 följande:

Har också haft ovanligt smärtsamma ägglossningar sen jag slutade med preventivmedel i september typ. Första två omgångarna hade jag mensvärksliknande värk mellan ägglossning och mens. Senaste gången nu var mensen försenad två veckor så hade inte lika ont på slutet. Hur många cykler hade du innan det började kännas mer normalt Önskarbebis2020?

Jag har alltid haft smärtsamma ÄL till och från även med minipiller. Har alltså haft ÄL + mens under tiden jag tog minipiller. Jag slutade med mini piller 30e oktober så det var endast första cykeln som var och kändes konstig, förra gången som sagt var allt okej visst har jag en del molvärk i rygg och buk emellanåt nu också men inget som känns konstigt.
  • JenniferO

Tog ett test idag som ser helnegativt ut. Har bim på tisdag. Är det kört då? Äl+9 idag. Tog ut min spiral den 6 december och NC hittade äl den 25e. Haft molvärk sen Äl och nu ömma bröst..

• Mikkans
    JenniferO skrev 2020-01-03 18:21:38 följande:

Tog ett test idag som ser helnegativt ut. Har bim på tisdag. Är det kört då? Äl+9 idag. Tog ut min spiral den 6 december och NC hittade äl den 25e. Haft molvärk sen Äl och nu ömma bröst..

Vad för test? Hoppet behöver inte vara ute än.. :)
  • Sofieelises
    JenniferO skrev 2020-01-03 18:21:38 följande:

Nä verkligen inte, ge det till äl+12 innan du tappar hoppet skulle jag säga;)
  • MissJibs

D här e MINST sagt skumt! Testade neg me gravtest 23/12Fick mens 25/12, startade lindrigt till att öka 26e o då blöder jag rejält (som jag brukar vid mens) + 3e samt 4e dagen. Sen lindrig igen så jag bara behöver trosskydd. E på dag 10 nu. Köpte hem ÄL stickor från tradera för att se om jag ens fått tbx ÄL efter förlossningen. Testade ikväll vid18 tiden bara för att se hur de funkar o då fick jag fullt utslag. Skrev i en annan tråd för att kolla om ngn hade erfarenheter av dessa men fick till svar att jag kanske e gravid trots min mens. Jag tänkte "hmm... Aldrig hört ngn som har haft sån kraftig blödning under sin grav... inte ens lönt att testa." Men jag kunde inte lägga d åt sidan utan tog en Tento teststicka o testade... visst f*n va d positivt. Antar att man får vänta några dagar o se om d håller sig kvar eller om man fått ett missfall. Ngn som varit me om liknande?
Svar på tråden BIM januari