BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hur lång tid tog det innan strecket kom?
Okej :) då ligger jag en dag efter dig. Hoppas på samma lycka!
Grattis!!!:)
STORT grattis!!
Stort grattis :)
Har också haft ovanligt smärtsamma ägglossningar sen jag slutade med preventivmedel i september typ. Första två omgångarna hade jag mensvärksliknande värk mellan ägglossning och mens. Senaste gången nu var mensen försenad två veckor så hade inte lika ont på slutet. Hur många cykler hade du innan det började kännas mer normalt Önskarbebis2020?
Tog ett test idag som ser helnegativt ut. Har bim på tisdag. Är det kört då? Äl+9 idag. Tog ut min spiral den 6 december och NC hittade äl den 25e. Haft molvärk sen Äl och nu ömma bröst..
Tog ett test idag som ser helnegativt ut. Har bim på tisdag. Är det kört då? Äl+9 idag. Tog ut min spiral den 6 december och NC hittade äl den 25e. Haft molvärk sen Äl och nu ömma bröst..