BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
[quote=80138247][quote-nick]Sussiew skrev 2020-01-03 09:37:32 följande:[/quote-nick][/quote]
Ingen tvekan det syns..
[quote=80138247][quote-nick]Sussiew skrev 2020-01-03 09:37:32 följande:[/quote-nick]
Ingen tvekan det syns..
Herregud va sjukt! :) tack!
För det första så hade jag den mest smärtsamma ägglossningen någonsin (har precis slutat med p-piller så kanske har trånga äggledare) efter ÄL har mina bröstvårtor varit väldigt känsliga och just nu ligger jag i soffan med samma mensvärk som jag brukar ha ca 2-3 dagar innan mens. Har jag räknat rätt så ska ägget fästas i morgon. Väntar just nu spänt på om jag kommer blöda då. Känner du något?
Visst är det två streck på båda testen?!
BIM -4 båda med morgonurin.
Ena testet vanligt RFSU och andra ett testa tidigt test.
Jag ser på båda!!!
Okej va konstigt att de e olika.
Jag testade negativt nu på morgonen, med cb digitala. Så det är nog kört denna gång. Nu väntar jag på mensen i stället. Kan säkert vara så att jag har ont för kroppen förbereder sig för den också