• JenniferO

BIM januari

Hej! Hoppar gärna in här jag med. Bim 7/1. Äl var 24/12. Det blir tredje barnet för mig men min sambos första. Minns knappt nåt från de förra två graviditeterna, haha. Detta är iallafall första försöket för oss. Jag har haft molvärk enda sen Äl, är det vanligt? Brukar inte känna så annars. Lycka till alla! ??

• JenniferO
    Hoppas96 skrev 2020-01-03 07:12:54 följande:

Dagens på bim-4. Sovit såå oroligt inatt, dels rädsla för nytt missfall och sen konstiga drömmar..

Jag ser stegring mot tidigare tester från dig! Ska nog också testa i eftermiddag och hålla mig resten av dagen, haha. Lycka till!
  • JenniferO

Tog ett test idag som ser helnegativt ut. Har bim på tisdag. Är det kört då? Äl+9 idag. Tog ut min spiral den 6 december och NC hittade äl den 25e. Haft molvärk sen Äl och nu ömma bröst..

• JenniferO

Jag tog ut min spiral den 6/12 och fick efter någon dag en blödning som höll i sig i några dagar. Tolkade detta som mens. Enligt det skulle jag ha haft bim idag eller igår men ingen mens i sikte och gravtest är negativt. Tempen håller sig och jag har molvärk och ömma bröst (brukar aldrig ha det runt mens annars). Blir galen!! Vill inget annat än att ha mens så vi kan försöka igen liksom.. Blir så frustrerad över att inte känna min kropp :( är på CD32 idag..

Svar på tråden BIM januari