• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Snuffles

Fick bara lite rosa i en flytning igår sen inget mer sen dess fastän det känns som mensen ska dra igång närsomhelst..molvärken kommer och går och det rinner till flytningar ofta. Jag brukar annars vara torr dagarna innan mens. Nu mådde jag även illa efter lunchen på jobbet samt andfåddhet då jag inte får ner luften i lungorna och värmesvall av och till under dagarna. Testade neg 2-3dagar innan bim så är ju säkert bara skengravid och känner inget hopo. Blir galen..bättre mensen drar igång. Trodde symptomen skulle försvinna så fort jag testade negativt för så har det varit innan. Menmen jag ställer in mig på mens. Hur mår ni andra som är kvar?

• Cheneyney
    Snuffles skrev 2019-06-26 12:19:31 följande:

Fick bara lite rosa i en flytning igår sen inget mer sen dess fastän det känns som mensen ska dra igång närsomhelst..molvärken kommer och går och det rinner till flytningar ofta. Jag brukar annars vara torr dagarna innan mens. Nu mådde jag även illa efter lunchen på jobbet samt andfåddhet då jag inte får ner luften i lungorna och värmesvall av och till under dagarna. Testade neg 2-3dagar innan bim så är ju säkert bara skengravid och känner inget hopo. Blir galen..bättre mensen drar igång. Trodde symptomen skulle försvinna så fort jag testade negativt för så har det varit innan. Menmen jag ställer in mig på mens. Hur mår ni andra som är kvar?

Tråkigt, men hoppet är väl det sista som överger en och än är det ju inte helt kört för dig!

Jag har BIM imorgon, har haft "mensvärk" i flera dagar, i vanliga fall har jag endast ont första dagen på mensen. Går på toa hur ofta som helst för att se om den kommit, men nope inte än.

Har sjukt ömma bröst och bröstvårtor, andfåddhet samt mår illa av och till under hela dagarna sen typ iförrgår. Vågar dock inte hoppas föööör mycket, men ja.

Om inte mensen kommer imorgon ska jag hålla mig till lördag. Jag och sambon vill testa ihop och då jag börjar jobba ohyggligt tidigt om dagarna skippar vi fredag xD
  • Pikai

Jag testade negativt idag på BIM-2. Så har gett upp den här månaden också... var typ helt övertygad om att det skulle ta sig den här månaden. Men men. Nya tag i juli. Lycka till ni som är kvar!

• Snuffles

[quote=79716668][quote-nick]idisslaren skrev 2019-06-26 13:24:10 följande:[/quote-nick]

OH shit hur ska vi orka en trea? :) superglada men förvånade[/

Det kommer ni orka..jag har tre och tar hand om dem själv. Stort grattis!!

• Cheneyney
    idisslaren skrev 2019-06-26 13:24:10 följande:

OH shit hur ska vi orka en trea? :) superglada men förvånade

Grattis! :D
  • Lady K
    idisslaren skrev 2019-06-26 13:24:10 följande:

OH shit hur ska vi orka en trea? :) superglada men förvånade

Grattis! :)

Bim-2 för mig idag, bara går och väntar på att få spottings som jag alltid får 2 dagar före mens. Än så länge inget. Har lite molvärk till och från, men det vet jag inte om jag kanske har annars också? Haha, minns liksom inte hur det brukar vara för då känner man ju inte efter.

Har varit extremt emotionell senaste dagarna men det kan ju också vara pms i kombo med en jobbig vecka med begravning av en ung bekant och stora intriger på jobbet. Har test som ligger och väntar i badrummet men håller mig till på lördag med testandet tror jag.
  • Mama2013

Hejsan! Grattis till alla som plussat och håller tummarna för er som är kvar. Jag har BIM idag och har några gravidsymtom som jag hade i början av mina andra graviditeter. Testade dock negativt igår med RFSUs testa tidigt. Har nu i efterhand läst om andra som anser testet vara opålitligt, har ni några erfarenheter av testet? Vill vänta ett par dagar till med att testa igen om inte mensen dyker upp innan dess... suck denna väntan...men hoppet är det sista som överger en.

• nufårvise
    Lady K skrev 2019-06-26 15:00:14 följande:

Grattis! :)

Bim-2 för mig idag, bara går och väntar på att få spottings som jag alltid får 2 dagar före mens. Än så länge inget. Har lite molvärk till och från, men det vet jag inte om jag kanske har annars också? Haha, minns liksom inte hur det brukar vara för då känner man ju inte efter.

Har varit extremt emotionell senaste dagarna men det kan ju också vara pms i kombo med en jobbig vecka med begravning av en ung bekant och stora intriger på jobbet. Har test som ligger och väntar i badrummet men håller mig till på lördag med testandet tror jag.

Oj, lät som en svår vecka, beklagar sorgen. Hoppas du får ett trevligt streck snart som sprider glädje.

Jag ska testa ikväll, får se hur det går. Bim +3 tror jag, så borde synas om det är nåt.
Svar på tråden BIM Juni