BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick bara lite rosa i en flytning igår sen inget mer sen dess fastän det känns som mensen ska dra igång närsomhelst..molvärken kommer och går och det rinner till flytningar ofta. Jag brukar annars vara torr dagarna innan mens. Nu mådde jag även illa efter lunchen på jobbet samt andfåddhet då jag inte får ner luften i lungorna och värmesvall av och till under dagarna. Testade neg 2-3dagar innan bim så är ju säkert bara skengravid och känner inget hopo. Blir galen..bättre mensen drar igång. Trodde symptomen skulle försvinna så fort jag testade negativt för så har det varit innan. Menmen jag ställer in mig på mens. Hur mår ni andra som är kvar?
Fick bara lite rosa i en flytning igår sen inget mer sen dess fastän det känns som mensen ska dra igång närsomhelst..molvärken kommer och går och det rinner till flytningar ofta. Jag brukar annars vara torr dagarna innan mens. Nu mådde jag även illa efter lunchen på jobbet samt andfåddhet då jag inte får ner luften i lungorna och värmesvall av och till under dagarna. Testade neg 2-3dagar innan bim så är ju säkert bara skengravid och känner inget hopo. Blir galen..bättre mensen drar igång. Trodde symptomen skulle försvinna så fort jag testade negativt för så har det varit innan. Menmen jag ställer in mig på mens. Hur mår ni andra som är kvar?
Jag testade negativt idag på BIM-2. Så har gett upp den här månaden också... var typ helt övertygad om att det skulle ta sig den här månaden. Men men. Nya tag i juli. Lycka till ni som är kvar!
[quote=79716668][quote-nick]idisslaren skrev 2019-06-26 13:24:10 följande:[/quote-nick]
OH shit hur ska vi orka en trea? :) superglada men förvånade[/
Det kommer ni orka..jag har tre och tar hand om dem själv. Stort grattis!!
OH shit hur ska vi orka en trea? :) superglada men förvånade
Grattis! :D
OH shit hur ska vi orka en trea? :) superglada men förvånade
Hejsan! Grattis till alla som plussat och håller tummarna för er som är kvar. Jag har BIM idag och har några gravidsymtom som jag hade i början av mina andra graviditeter. Testade dock negativt igår med RFSUs testa tidigt. Har nu i efterhand läst om andra som anser testet vara opålitligt, har ni några erfarenheter av testet? Vill vänta ett par dagar till med att testa igen om inte mensen dyker upp innan dess... suck denna väntan...men hoppet är det sista som överger en.
Grattis! :)
Bim-2 för mig idag, bara går och väntar på att få spottings som jag alltid får 2 dagar före mens. Än så länge inget. Har lite molvärk till och från, men det vet jag inte om jag kanske har annars också? Haha, minns liksom inte hur det brukar vara för då känner man ju inte efter.
Har varit extremt emotionell senaste dagarna men det kan ju också vara pms i kombo med en jobbig vecka med begravning av en ung bekant och stora intriger på jobbet. Har test som ligger och väntar i badrummet men håller mig till på lördag med testandet tror jag.