• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Babycakes79
    Theresia92 skrev 2019-06-19 07:39:44 följande:

Jag har hållt mig ifrån den här tråden några veckor nu för att jag inte vill spekulera och inbilla mig massa symtom som jag gjort varje månad sen i januari. Men idag är jag på BIM -3 och tog det här testet precis. Det där är väl inget spökstreck? :O

Ser absolut positivt ut! Grattis :)
  • Pikai
    Babycakes79 skrev 2019-06-19 07:18:14 följande:

Har kissat två gånger i natt så kisset var inte så koncentrerat nu på morgonen men ett svagt plus blev det i alla fall :) Syns bättre i verkligheten. Imorgon blir det ett veckoindikator test tillsammans med sambon.

GRATTIS!!!
  • Theresia92
    Babycakes79 skrev 2019-06-19 08:13:26 följande:
    Ser absolut positivt ut! Grattis :)
    Ååå, jag hoppas du har rätt! :) Ska ta ett CB imorgon, vill ta ett nu nu nu egentligen haha 
  • sofiathereseh

[quote=79700917][quote-nick]Babycakes79 skrev 2019-06-19 07:19:36 följande:[/quote-nick]Grattis!!! Jag plussade nu på morgonen :)[/

Åh grattis !! Då plussade vi på samma dag! Har du berättat för din respektive än ? :)

• Fendi1987
    Babycakes79 skrev 2019-06-19 07:18:14 följande:

Har kissat två gånger i natt så kisset var inte så koncentrerat nu på morgonen men ett svagt plus blev det i alla fall :) Syns bättre i verkligheten. Imorgon blir det ett veckoindikator test tillsammans med sambon.

Grattis :D
  • Fendi1987
    sofiathereseh skrev 2019-06-19 05:47:02 följande:

Tog ett i morse , cb digital, det var plus :D

Åh grattis! :D
  • Fendi1987

Stort grattis till alla som har plussat!

Blir så glad för eran skull :)

Jag hoppas också på ett plus efter midsommar!

• Sofiiakarin

Oh va kul o se att så många plussat!! :D jag som vart helt säker på att jag är gravid fick lite genomskinligt rosa flytningar nu så mensen är på g för min del! Första försöket kändes lite för bra... Haha! Lycka till allihopa! :D

• Monkan93

Grattis till alla som plussat!!
    Fick ett positivt (gränsfall, kanske positivt imorgon) ägglossningstest idag och tokblankt gravtest.
    Jag tror att jag har otroligt sen ägglossning efter MF då jag har såå mycket ägglossningssymptom och inga "menssymptom" eller gravsymptom. 
    Flo ändrade mitt BIM från 18/6 till 9/7 när jag la in det så jag hoppar över till juli-tråden nu :)

• Lillamiia

Halloj! Hade lagt mig i listan 15/6 men fick aldrig ÄL. Är på dag 137 sen senaste mensen och börjar nu må riktigt dåligt. Ska nu inte va med i några bim listor längre utan jag lägger allt på hyllan vad det gäller sex och väntar tills augusti. Då har det gått ett år av intensiva försök till att bli gravida och jag och sambon kan äntligen söka hjälp. Får jag lusten tillbaks så klart man har sex då och då men det har blivit som ett måste för min del och jag mår så himla dåligt över allt och känner mig lite misslyckad. Klarar inte av att se/höra när andra blir gravida för jag börjar jämföra med mig själv, även om jag såklart är glad för allas skull :) lycka till säger jag till alla plussar och till alla dom som försöker där ute och ha en härlig sommar!

Svar på tråden BIM Juni