• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Tessi1

Fick som bruna flytningar nu så antar att mensen är på gång:( faaaaaan!!!! Orkar inte

• Theresia92
    Babycakes79 skrev 2019-06-19 07:18:14 följande:

Har kissat två gånger i natt så kisset var inte så koncentrerat nu på morgonen men ett svagt plus blev det i alla fall :) Syns bättre i verkligheten. Imorgon blir det ett veckoindikator test tillsammans med sambon.

GRATTIS till dig också :) såg inte att du också plussat!
  • Babycakes79

Vad kul med så många som plussar nu. Och för er som förtfarande väntar så håller jag tummar och tår att vi blir ännu fler!

• Babycakes79
    sofiathereseh skrev 2019-06-19 08:30:32 följande:

[quote=79700917][quote-nick]Babycakes79 skrev 2019-06-19 07:19:36 följande:[/quote-nick]Grattis!!! Jag plussade nu på morgonen :)[/

Åh grattis !! Då plussade vi på samma dag! Har du berättat för din respektive än ? :)

Nej, har inte berättat för honom än men han har också en stark känsla. Imorgon ska vi ta ett tillsammans, vill att han ska bli sådär tokglad när han ser det positiva testet så tänker vänta till imorgon. Svårt att dölja det stora leendet bara.

Har du berättat?
  • Babycakes79
    Theresia92 skrev 2019-06-19 13:55:51 följande:

GRATTIS till dig också :) såg inte att du också plussat!

Tack tack :)
  • Theresia92

Kunde inte hålla mig till imorgon så jag tog ett till och mer positivt kan det väl inte bli :D

• SaSeLa
    Tessi1 skrev 2019-06-19 13:13:47 följande:

Fick som bruna flytningar nu så antar att mensen är på gång:( faaaaaan!!!! Orkar inte

Bruna flytningar här med. :( BIM på fredag.
  • SaSeLa

Flera av er skriver Glad gubbe, är det någon app eller som indikerar att ägglossning är nära? Jag är ny inom detta! Haha

• fruSolsken

Grattis till alla som plussat!, så roligt att få se de där testen *.* själv är jag på äl+ 8 idag efter en väldigt kort förra cykel. Känner dock ingenting denna cykel.. bara vänta och se nu! :)

• Myrkrypet

[quote=79702128][quote-nick]SaSeLa skrev 2019-06-19 16:03:51 följande:[/quote-nick]Flera av er skriver Glad gubbe, är det någon app eller som indikerar att ägglossning är nära? Jag är ny inom detta! Haha

[/

Jag använder clearblue advanced ägglossningstest då kommer en fast smileygubbarna vid hög fertilitet :)

Svar på tråden BIM Juni