BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick som bruna flytningar nu så antar att mensen är på gång:( faaaaaan!!!! Orkar inte
Har kissat två gånger i natt så kisset var inte så koncentrerat nu på morgonen men ett svagt plus blev det i alla fall :) Syns bättre i verkligheten. Imorgon blir det ett veckoindikator test tillsammans med sambon.
Vad kul med så många som plussar nu. Och för er som förtfarande väntar så håller jag tummar och tår att vi blir ännu fler!
[quote=79700917][quote-nick]Babycakes79 skrev 2019-06-19 07:19:36 följande:[/quote-nick]Grattis!!! Jag plussade nu på morgonen :)[/
Åh grattis !! Då plussade vi på samma dag! Har du berättat för din respektive än ? :)
GRATTIS till dig också :) såg inte att du också plussat!
Kunde inte hålla mig till imorgon så jag tog ett till och mer positivt kan det väl inte bli :D
Fick som bruna flytningar nu så antar att mensen är på gång:( faaaaaan!!!! Orkar inte
Flera av er skriver Glad gubbe, är det någon app eller som indikerar att ägglossning är nära? Jag är ny inom detta! Haha
Grattis till alla som plussat!, så roligt att få se de där testen *.* själv är jag på äl+ 8 idag efter en väldigt kort förra cykel. Känner dock ingenting denna cykel.. bara vänta och se nu! :)
[quote=79702128][quote-nick]SaSeLa skrev 2019-06-19 16:03:51 följande:[/quote-nick]Flera av er skriver Glad gubbe, är det någon app eller som indikerar att ägglossning är nära? Jag är ny inom detta! Haha
[/
Jag använder clearblue advanced ägglossningstest då kommer en fast smileygubbarna vid hög fertilitet :)