Inlägg från: Theresia92 |Visa alla inlägg
  • Theresia92

BIM Juni

Hej alla! Mensen kom idag så om ett par veckor blir det vårt sjätte försök :( Lägger till mig i listan. Lycka till! 

1/6 Babycakes79, elenoresara, Nellyros

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney

4/6 Grossess, Lyra78 

5/6 Evi82

7/6 Espressom, Smlan

8/6 Gummsan83, Gabriela11

9/6 Pixpoxy

10/6 Nervösanonym, Lunne 

11/6 Irene122 

12/6 CaRH

16/6 MaryCherry

18/6 Hoppfull26, Sobioor

22/6 Theresia92

23/6 Mathilda999

29/6 VictoriaBerggren

• Theresia92

Jag har hållt mig ifrån den här tråden några veckor nu för att jag inte vill spekulera och inbilla mig massa symtom som jag gjort varje månad sen i januari. Men idag är jag på BIM -3 och tog det här testet precis. Det där är väl inget spökstreck? :O

• Theresia92
    Babycakes79 skrev 2019-06-19 08:13:26 följande:
    Ser absolut positivt ut! Grattis :)
    Ååå, jag hoppas du har rätt! :) Ska ta ett CB imorgon, vill ta ett nu nu nu egentligen haha 
  • Theresia92
    Babycakes79 skrev 2019-06-19 07:18:14 följande:

Har kissat två gånger i natt så kisset var inte så koncentrerat nu på morgonen men ett svagt plus blev det i alla fall :) Syns bättre i verkligheten. Imorgon blir det ett veckoindikator test tillsammans med sambon.

GRATTIS till dig också :) såg inte att du också plussat!
  • Theresia92

Kunde inte hålla mig till imorgon så jag tog ett till och mer positivt kan det väl inte bli :D

• Theresia92
    Tjofsan01 skrev 2019-06-19 23:47:30 följande:

Ni som fått plus. Har ni känt några symtom innan? Detta blir mitt tredje barn och kan inte komma ihåg att jag känt något tidigare och jag känner inget speciellt nu heller. BIM är på lördag så jag tänkte försöka hålla mig tills dess så jag inte blir allt för besviken.

Jag fick ont i brösten redan på ÄL+6 och nu i början på veckan har jag länsat både kylskåp och frys, hungrig som en varg, haha. Skulle också haft BIM på lördag men plussade igår. Håller tummarna för att mensen håller sig borta för dig :D
Svar på tråden BIM Juni