BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Tack tack :)
Idag kom mensen, en dag tidigare än väntat. Är dock inte vanligt blod utan typ brunt slem (förlåt för detalj). Min mens börjar alltid med klartrött eller rosa, men detta är ljusbrunt och slem typ.
Så nått har ju vart ovanligt denna månad, iom brösten, magont, brunt slem osv. Men men, ingen idé att analysera.
Nya tag nästa månad.
[quote=79702193][quote-nick]Myrkrypet skrev 2019-06-19 16:47:46 följande:[/quote-nick][quote=79702128][quote-nick]SaSeLa skrev 2019-06-19 16:03:51 följande:[/quote-nick]Flera av er skriver Glad gubbe, är det någon app eller som indikerar att ägglossning är nära? Jag är ny inom detta! Haha
[/
Jag använder clearblue advanced ägglossningstest då kommer en fast smileygubbarna vid hög fertilitet :)[/
Tack! Ska kolla upp genast!
Ni som fått plus. Har ni känt några symtom innan? Detta blir mitt tredje barn och kan inte komma ihåg att jag känt något tidigare och jag känner inget speciellt nu heller. BIM är på lördag så jag tänkte försöka hålla mig tills dess så jag inte blir allt för besviken.
Ni som fått plus. Har ni känt några symtom innan? Detta blir mitt tredje barn och kan inte komma ihåg att jag känt något tidigare och jag känner inget speciellt nu heller. BIM är på lördag så jag tänkte försöka hålla mig tills dess så jag inte blir allt för besviken.
Då fick vi det svart på vitt, vi är gravida! Så lyckliga och förväntansfulla... och lite nervösa och oroliga såklart.
Nu hoppas jag att den lilla vill stanna kvar härinne.
Jag har haft mindre ömma bröst än vanligt, huvudvärk, trötthet och ett väldigt molande och mycket aktivitet i tjejmagen.
[quote=79703385][quote-nick]Babycakes79 skrev 2019-06-20 07:11:57 följande:[/quote-nick][/quote]
Stort grattis!!!!! :D
Idag kom mensen, en dag tidigare än väntat. Är dock inte vanligt blod utan typ brunt slem (förlåt för detalj). Min mens börjar alltid med klartrött eller rosa, men detta är ljusbrunt och slem typ.
Så nått har ju vart ovanligt denna månad, iom brösten, magont, brunt slem osv. Men men, ingen idé att analysera.
Nya tag nästa månad.
[quote=79703385][quote-nick]Babycakes79 skrev 2019-06-20 07:11:57 följande:[/quote-nick]