• SaSeLa

BIM Juni

Tessi1 skrev 2019-06-14 13:33:44 följande:

Jag blir galen..Jag känner inte någonting. BIM är på midsommarafton.. lyckas vi inte denna gången hellee har vi sedan försökt i ett år :( varför går det inte?? Allmänt deppig idag så mensen lär väl komma:(

Har också bim på midsommarafton som också är min födelsedag, blir ingen kul dag om mensen kommer. Försökt sedan september 2018. Ska hoppas för oss på fredag!
  • SaSeLa

Jag är så less på att höra folk säga att man ska sluta längta, hoppas, tänka och tro. HUR ska man kunna tänka på något annat än att önska få en varm och go bebis i famnen att älska resten av ens liv?

• SaSeLa

BIM- Lista

1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma

2/6 Maya 889

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci

4/6 Evi82

5/6 Kaffeeliten

7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Lyra78, löken370

9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan

10/6 Nervösanonym

11/6 Irene122, efterfest, Saaraa90

12/6 CaRH, LBP91

14/6 Butembobaby

15/6 Lillamiia

16/6 MaryCherry, Enniie Sobioor

17/6 ViktoriaBerggren

18/6 Pusstuss, Monkan93

19/6 SofiaKarin90

20/6 Hoppfull26

21/6 Halindizor, Fendi1987, SaSeLa

22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01, FruEA

23/6 Mathilda999 , Luktärtan, Cachy

28/6 Mandistoss, Pikai, kattis572, LadyK

• SaSeLa
    Myrkrypet skrev 2019-06-18 12:07:42 följande:

jaha, precis för en stund sen nör jag satt ute i solen och njöt så kom den högst ovälkomna gästen vid namn mensen... nu ska jag gråta en skvätt innan jag tar mig samman igen, all lycka till er tjejer, jag hejar på er all!!!

Massa kramar till dig!????
  • SaSeLa
    SaSeLa skrev 2019-06-18 12:14:33 följande:

Massa kramar till dig!????

Oj, gjorde ett hjärta men gick tydligen inte! Så ska INTE vara frågetecken. Kram
  • SaSeLa

DILEMMA! HJÄLP!

Har haft bebisverkstad sedan september 2018. Sökte en utbildning till hösten 2019 men trodde inte jag skulle komma in, men fick mail idag om att jag kom in. Den är på två år. Nu känns det jobbigt för vill inte avsluta bebisverkstad men inte heller säga nej till utbildningen. Att vänta två år och sedan påbörja en ny bebisverkstad som kan ta lång tid känns inte som en bra idé.

Har en dotter på snart 10år så ska man ta utbildning eller ett till barn? Lever med en ny man som är betydligt äldre så att vänta så pass länge är inte aktuellt. Alltså kommer det bli antingen utbildning eller bebisverkstad. Iof vet jag inte hur skolan ställer sig till att man går ett år och sedan pausar och kommer tillbaka efter föräldraledighet. Usch så svårt. Jag är arbetslös och har en värdelös gymnasieutbildning så utbildningen skulle vara en skjuts framåt helt klart. Men en gosig bebis... Åhhh

• SaSeLa
    Tessi1 skrev 2019-06-19 13:13:47 följande:

Fick som bruna flytningar nu så antar att mensen är på gång:( faaaaaan!!!! Orkar inte

Bruna flytningar här med. :( BIM på fredag.
  • SaSeLa

Flera av er skriver Glad gubbe, är det någon app eller som indikerar att ägglossning är nära? Jag är ny inom detta! Haha

• SaSeLa

[quote=79702193][quote-nick]Myrkrypet skrev 2019-06-19 16:47:46 följande:[/quote-nick][quote=79702128][quote-nick]SaSeLa skrev 2019-06-19 16:03:51 följande:[/quote-nick]Flera av er skriver Glad gubbe, är det någon app eller som indikerar att ägglossning är nära? Jag är ny inom detta! Haha

[/

Jag använder clearblue advanced ägglossningstest då kommer en fast smileygubbarna vid hög fertilitet :)[/

Tack! Ska kolla upp genast!

• SaSeLa

Fick mens idag så drar till juli-tråden!

Grattis allas fina blivande mammor!!!!

Svar på tråden BIM Juni