• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Tjoppa12
    brallison skrev 2019-06-24 12:54:12 följande:

Inte många kvar här, hehe Har BIM på onsdag, känner ingenting alls. Efter senaste MF i slutet av mars har jag inte längre ömma bröst före mens, så jag vet inte ens vad man ska förvänta sig den här gången. Vi får se hur det blir på onsdag-torsdag.

Lycka till till oss som är kvar här!

Nej det är inte lika mycket action i tråden längre hihi. Jag har bim imorgon, har ont i brösten och haft länge. Håller tummarna att den håller sig borta, både för dig och mig! Och alla andra såklart hihi
  • Cheneyney

Ja, här har blivit väldigt tyst. :P

Hade bim i början på månaden och har BIM igen på torsdag. Tyckte jag hade symptom förra vändan men tycker ännu mer nu. Ömma bröst, ömma bröstvårtor, illamående(kan ju vara pga något annat med) , lätt att bli andfådd, tom sambon reagerade när vi promenerade en kvart igår och jag lät som jag sprungit ett maraton, haha! Har dessutom suttit lite i soffan 1h sen jag kom hem från jobb idag, har 108 i puls. Antingen är jag på g att bli sjuk eller så är det något roligare kroppen jobbar med. :D

Håller tummarna för oss som är kvar!

• Snuffles

Blir ju alltid lite tyst i slutet på månaderna.

Det är lite komiskt det här med symptom. Innan BIM vill man gärna ha dem, plussar man sen är de inte fullt så kul längre. Ex illamående vill man helst slippa och massa molvärk efter positivt resultat ger mig bara rädsla för missfall.

Tycker tiden går så sakta nu. Symptomen kommer och går och när jag inte känner nåt så tänker jag nä det blir inget för att sen få lite hopp när det känns precis som när varit gravid innan. Har lite svårt bara ta det med ro men med tre barn går det liksom inte heller att sitta och känna efter direkt utan symptomen dyker bara på en ibland.

Ja vi får hålla tummarna!

• Tjoppa12
    Snuffles skrev 2019-06-24 16:47:12 följande:

Blir ju alltid lite tyst i slutet på månaderna.

Det är lite komiskt det här med symptom. Innan BIM vill man gärna ha dem, plussar man sen är de inte fullt så kul längre. Ex illamående vill man helst slippa och massa molvärk efter positivt resultat ger mig bara rädsla för missfall.

Tycker tiden går så sakta nu. Symptomen kommer och går och när jag inte känner nåt så tänker jag nä det blir inget för att sen få lite hopp när det känns precis som när varit gravid innan. Har lite svårt bara ta det med ro men med tre barn går det liksom inte heller att sitta och känna efter direkt utan symptomen dyker bara på en ibland.

Ja vi får hålla tummarna!

Jag har ju aldrig varit gravid tidigare men jag hoppar också mellan att tro att det inte blev något den här gången heller, till att få upp hoppet när man känner olika känslor i mage och bröst och alltihop haha . Har alltid liksom trott att det är för bra för att vara sant, att jag skulle bli gravid :(
  • kattis572

Är på bim-4 nu har inga symptom alls. Håller dock fortfarande tummarna!!

Jag ska försöka vänta med att testa till efter bim men vi får väl se hur det går... haha

• Snuffles
    kattis572 skrev 2019-06-24 19:34:06 följande:

Är på bim-4 nu har inga symptom alls. Håller dock fortfarande tummarna!!

Jag ska försöka vänta med att testa till efter bim men vi får väl se hur det går... haha

Ja man vill ju bara veta..samtidigt som jag inte vågar testa tidigt eller ens på BIM..knäppt egentligen..är man så är man och tvärtom så lika bra göra det egentligen..

Är nu i det stadiet där jag tror mensen kommer varje gång det moler fastän det är tidigt för det ännu..
  • JohannaL92

Hej!

Jag har hängt med här i tråden lite i det tysta, känns så skönt att läsa att det är fler som går igenom den här långa väntan med alla funderingar och symtom. Jag skulle behöva er hjälp lite, eller egentligen tror jag att det är er bekräftelse. Jag tog RFSU-test igår och såg ett sträck, gick upp nu och tog ett till Sam apotek hjärtats. Inbillar jag mig helt och håller eller visst är dom positiva?

• Cheneyney
    JohannaL92 skrev 2019-06-25 04:56:57 följande:

Hej!

Jag har hängt med här i tråden lite i det tysta, känns så skönt att läsa att det är fler som går igenom den här långa väntan med alla funderingar och symtom. Jag skulle behöva er hjälp lite, eller egentligen tror jag att det är er bekräftelse. Jag tog RFSU-test igår och såg ett sträck, gick upp nu och tog ett till Sam apotek hjärtats. Inbillar jag mig helt och håller eller visst är dom positiva?

Jag tycker absolut dem båda ser positiva ut! Grattis!! :D
  • Snuffles

[quote=79713692][quote-nick]JohannaL92 skrev 2019-06-25 04:56:57 följande:[/quote-nick]Hej!

[/

Tycker absolut de ser positiva ut..grattis!!:)

• nufårvise

Hej, hoppas på att ni som är kvar här får fina plus. Jag har inte testat än, då jag inte fixat nåt test än.

Brukar vara mellan 21-25 dagar till bim, nu har det gått 27. Jag har haft typiska menskänningar hela dagen igår och fortsatt idag, tror hela tiden att mensen kommer. Förmodligen är jag bara naturligt sen, men börjar vara så nyfiken nu. Är det vanligt att det känns precis som mens trots graviditet?

Svar på tråden BIM Juni